מכבי: ההתרחבות באשדוד נמשכת

    עפר גדנקן No Comments on מכבי: ההתרחבות באשדוד נמשכת

    מכבי במרחב אשדוד מרחיבה את שורותיה והחל מראש חודש כסלו, מונה הרב יהושע קלופמן כמנהל המרכז הרפואי רשב"י וסגן מנהל מרחב אשדוד במכבי.
    בנוסף: בקרוב סניף חדש ומרווח של מכבי פארם באשדוד

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחוז הדרום במכבי, מרחיב את שורותיו וקולט אנשי צוות חדשים ומקצועיים המגיעים עם הבנה והכרות מלאה עם הקהילה וצרכיה.

    כחלק ממערך ההתרחבות, מונה  הרב יהושע קלופמן, המוכר בעיר כאיש ברוך מעש, לתפקיד מנהל מרפאת רשב"י- מרפאת מכבי המרכזית ברובע ז' באשדוד המעניקה שירותי רפואה מורחבים הן בתחומי הרפואה הראשונית והן בהענקת שירותים משלימים. המרפאה ממוקמת במיקום מרכזי ונגיש עבור חברי מכבי בעיר שנהנים משירותי רפואה מורחבים, זמינים ונגישים. מינוי המנהל החדש עתיד להבטיח את המשך שביעות הרצון הגבוהה של חברי מכבי משירותי המרכזיים הרפואיים בעיר.

    גב' מירב אפתאבי מנהלת מרחב אשדוד: "הצטרפותו של הרב קלופמן לסגל ניהול המרחב ומינויו למנהל מרכז רפואי רשב"י הם בחירה באיש מקצוע מוכר ומוערך שיסייע רבות יחד עם הצוות לחברי מכבי".

    הרב יהושע קלופמן, מנהל המרכז הרפואי וסגן מנהל מרחב אשדוד: "אני מודה על האמון שניתן לי. אני כאן עבור כל חברי מכבי, לעזור ולסייע בכל שיידרש למען בריאותם ותוך שמירה על סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל".

    כמו כן מכבי פארם עוסקת בפיתוח ויישום של תוכניות ארוכות טווח לטובת התושבים. הצעדים כוללים פתיחת בית מרקחת חדש ומרווח של 'מכבי פארם' שיספק מענה מיטבי לחברי מכבי בעיר. בית המרקחת החדש, על פתיחתו עמלים בימים אלה, צפוי להיות כפול בגודלו מהסניף הקיים ברחוב רשב"י. מנהלת מכבי פארם, דורית אפלר: "תחום הרוקחות יעבור מתיחת פנים משמעותית שתעצב אותו לשנים הקרובות ותציב סטנדרטים גבוהים ביותר של שירות וחדשנות".

    תחום הרוקחות עובר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, בעיקר מאז פרוץ נגיף הקורונה, וכולל יישום של כלים מתקדמים וצעדי ייעול. לצד זאת, השירותים הקלאסיים של בתי המרקחת נותרו ליבת העשייה, ולכן במכבי פארם רואים חשיבות רבה בפיתוח מתמיד של השירותים והרחבתם לטובת התושבים. אחת הערים שבהן יבוצעו צעדים משמעותיים של התפתחות בשנים הקרובות – היא העיר אשדוד. "רשת בתי המרקחת של 'מכבי פארם' פרוסה ברחבי הארץ מקצרין הצפונית ועד אילת הדרומית, והיא מונה כיום לא פחות מ-126 סניפים", אומרת מנהלת מכבי פארם, דורית אפלר. "לצד הניהול השוטף של הרשת המובילה, אנו עוסקים כל העת בהתרחבות ושדרוג השירותים כאשר דגש רב ניתן על העיר אשדוד".

    לדבריה, העיר אשדוד התפתחה מאד בשנים האחרונות, ולכן נדרשה תוכנית אסטרטגית ארוכת-טווח שתיושם בעיר לטובת התושבים. "אנו רואים בעיר יעד חשוב מאד לפיתוח", היא אומרת. "הצורך בשירותי רוקחות יעילים ונגישים רק הולך ומתעצם, ואנחנו נהיה שם כדי לתת את המענה עם הרחבה של השירותים ואף פתיחת סניף חדש ומרווח של מכבי פארם כבר בעתיד הקרוב. אלה צעדים משמעותיים שאנחנו נוקטים כחלק ממכלול מקיף של הרחבת השירותים בעיר".

    חשוב לציין כי הביקוש לשירותי רוקחות בארץ גדול מהיצע הרוקחים המקצועיים בשוק", מסבירה אפלר. "המחסור ניכר בארץ בכלל ובאזור הדרום בפרט. מכבי קשובה לצורך העולה מן השטח ומקדישה מחשבה רבה בדרכים הנכונות ליישום התייעלות שתשדרג את השירותים לטובת החברים.

    בנוסף לפתיחת סניף חדש והרחבת השירותים הקיימים, מכבי פארם תיישם שיתופי פעולה עם בתי מרקחת פרטיים שיאפשרו לחברי מכבי לפנות אליהם וליהנות גם בהם ממחירים מסובסדים לתרופות המרשם. "המטרה שלנו היא להציב את הסטנדרטים הגבוהים שלנו בכל היבט אפשרי בעיר אשדוד, על מנת לעמוד ביעדים ובחזון שהצבנו לעצמנו. תחום הרוקחות יעבור מתיחת פנים משמעותית שתעצב אותו לשנים הקרובות ותציב סטנדרטים גבוהים ביותר של שירות וחדשנות".

    במקביל לשירות המסורתי שמפותח כל העת, מכבי פארם מקדמת שלל פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בהתאמה לצרכים המתפתחים בעולם מודרני. "כיום כבר ניתן מענה רחב מאד באמצעים הדיגיטליים, לרבות הזמנות של תרופות מהבית וקבלתן עד הבית או בבית המרקחת הקרוב ללא צורך בהמתנה מיותרת. אנו מפתחים כלים יישומיים תוך חתירה מתמדת למצוינות והענקת מרבית האפשרויות לנוחות החברים".



    0 תגובות