מתרחבים למען החברים

    עפר גדנקן No Comments on מתרחבים למען החברים

    מחוז ירושלים והשפלה של מכבי שירותי בריאות מתרחב ומצרף לשורותיו מנהלים חדשים

    מימין: ר' יוסף פרוינד מנהל 'מרכז הרפואי רוממה', ר' בן ציון פדר מנהל המגזר החרדי במכבי ור' יצחק קליין מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים והשפלה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שורת מינויים חדשים של מכבי שירותי בריאות בירושלים: ר' יצחק קליין מונה לתפקיד מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים והשפלה במכבי ור' יוסף פרוינד מונה לתפקיד מנהל 'מרכז הרפואי רוממה' של מכבי. בנוסף, גב' גיטי ויינבאום מצטרפת למתאמי השירות של מכבי בירושלים ותספק מענה מקצועי לפניות. ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל: "המינויים החדשים מבטאים יותר מכל את הלך הרוח של מכבי כמי שמפתחת ומקדמת את שירותי הבריאות באופן המיטבי והמותאם ביותר".

    מחוז ירושלים ושפלה של מכבי שירותי בריאות ממשך להתפתח למען חברי מכבי במחוז: ר' יצחק קליין, מי ששימש בשנים האחרונות כמנהל המרכז הרפואי רוממה של מכבי, מונה לתפקיד מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים והשפלה. קליין החל את דרכו המקצועית כמנהל המרכז הרפואי רוממה, שם הוא הוביל שורת הישגים פורצי דרך ומילא בנאמנות את התפקיד, תוך שהוא מוביל את המקום לשגשוג ונתינת שירות מיטבי לאלפי חברי מכבי. משם הוא התקדם הודות לכישוריו ויכולותיו שתרמו רבות לחברי מכבי. בתפקידו כעת הוא נכנס לתפקידו החדש כמנהל המגזר החרדי במחוז, שגם בו הוא עתיד לתרום מניסיונו ויכולותיו לטובת חברי מכבי.

    לתפקידו הקודם של ר' יצחק קליין, מונה ר' יוסף פרוינד המוכר הודות לפעילותו הענפה ועשייתו הברוכה בתפקידים שממלא במינהלים הקהילתיים בירושלים, ובלשכתו של מ"מ ראש עיריית ירושלים הרב אליעזר ראוכברגר. פרוינד ימלא את תפקיד מנהל המרכז הרפואי רוממה, המעניק שירותי בריאות מתקדמים לחברים הרבים. כשמאחוריו פעילות מרשימה, הוא נכנס לתפקיד ויקדם את המרכז הרפואי ברוממה להישגים חדשים.

    בנוסף למינויים אלה, בימים אלה מצטרפת למתאמי השירות במחוז גב' גיטי ויינבאום, שתשמש כמנהלת המשרד במרכז הרפואי רוממה ותספק מענה מקצועי לפניות הרבות. פעילותה מצטרפת לפעילותם הענפה של כלל מתאמי השירות במכבי, הפועלים מסביב לשעון במטרה לספק את שירותי הבריאות האיכותיים והנגישים ביותר לכלל חברות וחברי מכבי.

    המינויים החדשים בקרב השדרה הניהולית מצטרפים למנהלים המכהנים במחוז – מנהל מרחב מבואות ירושלים ר' זאב רייכמן ומנהל מרפאות מכבי בבית שמש ר' יצחק קלוגמן. יחד, הם מהווים נבחרת ניהולית המצעידה את מכבי להובלה פורצת דרך בכל תחומי הבריאות לטובת החברים.

    ראש מחוז ירושלים והשפלה, ד"ר חגי פרנקל: "המינויים החדשים מבטאים את הלך הרוח של מכבי כמי שמפתחת ומקדמת את שירותי הבריאות באופן מיטבי ומותאם לצורכי החברים. אני מברך את הנכנסים לתפקידים החדשים ומשוכנע בהצלחתם".

    מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים והשפלה, ר' יצחק קליין: "מודה להנהלת מכבי על האמון הרב עם כניסתי לתפקיד. אני רואה בתפקידי זה מחויבות רבה להגשמת החזון של מכבי להוביל את שירותי הבריאות במחוז ולספק לחברים את הרפואה האיכותית והמקצועית בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תוך קשר מתמיד עם הקהילה והרבנים העומדים בראשה, לתת את המענה הרפואי מותאם ע"פ ההלכה והצרכים הנדרשים".

    מנהל המרכז הרפואי רוממה, ר' יוסף פרוינד: "ברצוני להודות למנהלי מכבי על המינוי המחייב שנושא בחובו אחריות גדולה. אני מחויב להמשיך לפתח את שירותי הבריאות במרכז הרפואי ולהוביל אותו למצוינות עבור כלל חברי מכבי".



    0 תגובות