ח"כ מתן כהנא: "חוצפה לא לאפשר לחרדים אירועים בהפרדה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ מתן כהנא: "חוצפה לא לאפשר לחרדים אירועים בהפרדה"

    ח"כ מתן כהנא מהמחנה הממלכתי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אבי מעוז אדם נעים ונחמד ברמה האישית, הוא מייצג עמדות קיצוניות, וזו שגיאה לתת לו סמכויות בחינוך" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מתן כהנא שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית, והתייחס תחילה לדבריה של המרואיינת שהייתה לפניו טלי גוטליב מהליכוד: "גם אני תמיד חושב על מה שעשיתי ורואה איך לתקן. אני גם בעד אירועים בהפרדה לחרדים, זו פשוט חוצפה לא לתת להם דברים שהם הדרך חיים שלהם וזה לא פוגע באף אחד".

    בהמשך הסביר כהנא מדוע לדעתו מינויו של אבי מעוז הוא שגיאה: "המחנה הממלכתי יכולה לייצג רבים מאזרחי ישראל. אבי מעוז אדם נעים ונחמד ברמה האישית, הוא מייצג עמדות קיצוניות, וזו שגיאה לתת לו סמכויות בחינוך" אמר, והוסיף, "גם נפתלי בנט לא נתן לניצן הורביץ את משרד החינוך ולמירב מיכאלי את משרד המשפטים למרות שהן נורא רצו".

    "אני חושב שהמפלגות בקואליציה נבחרו על רקע ביטחון אישי, אנחנו לא הצלחנו להעביר את המסר שבשביל ביטחון לא מספיק נפנופי אקדח".

    "אני הובלתי את מה שהובלתי במשרד לשירותי דת בהתייעצות עם רבנים גדולים מאד בציונות הדתית וסבלתי ממכונת רעל. היה קשה להתמודד עם זה, אני כל חיי שומר תורה ומצוות ופתאום קיבלתי כינויים כמו אנטיוכוס, הקברן של היהדות ועוד. גם הרבנים שלא תמכו בי ידעו שאני פועל מתוך יראת שמים, בגיור הלכתי יד ביד עם הרב דרוקמן".

    "אם נבדוק מי משקר יותר נתניהו ייצא בראש הרשימה בפער, כמה פעמים הוא הבטיח להקים ממשלת ימין מלא וקרץ לשמאל? הוא מסר את חברון לאויבנו. הוא הצביע 3 פעמים בעד ההתנתקות. והוא הצהיר על שתי מדינות לשני עמים" כך כהנא.

    על התקריות האחרונות ביו"ש אמר: "אני תמיד תומך בלתת גיבוי לחיילים, גם כשהם טועים, ולפעמים זה עולה בחיי אדם. מי שחושב שהוראות הפתיחה באש קשורים לפוליטיקאים לא מבין איך מתנהל הצבא".

    "מה שקרה שבוע שעבר זה היה ניסיון לתקוע טריז בין החיילים לבין המפקדים כביכול המפקדים דופקים את החיילים והפוליטיקאים יצילו אותם, ואת זה צריך להפסיק".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות