למה נתניהו והחרדים לא מגנים על אבי מעוז? | האזינו לפרשנים

    אסתי פלד No Comments on למה נתניהו והחרדים לא מגנים על אבי מעוז? | האזינו לפרשנים

    הפרשנים אריה ארליך וישי כהן שוחחו עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על המו"מ הקואליציוני המתמשך, ועל אבי מעוז שעלה לכותרות | ארליך: "התקשורת מצאה שעיר לעזאזל" | כהן: "מעוז מזכיר את בן גביר של לפני שנתיים" | האזינו

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עורך מגזין 'משפחה' אריה ארליך פתח את השיחה: "ראינו קמפיינים נגד ממשלות, אבל כזה קמפיין מורעל שלפיד מסית גנרלים נגד הממשלה המתהווה, זה לא היה. מי שאשם בזה הוא נתניהו שלא השכיל להקים ממשלה מייד אחרי הבחירות".

    פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן: "יש סחבת בהקמת הממשלה, יש מירמור ותסכול אצל המפלגות החרדיות. אבל אחרי שתוקם ממשלה בעוד שבוע וחצי הציבור ישכח את זה".

    ארליך: "הקואליציה המתהווה כמעט רצה כמפלגה אחת בבחירות, כולם ידעו שהם גוש אחד. אין להם פריווילגיה לסחבת הזו".

    ישי כהן: "יש בעיות במו"מ, דרעי רוצה לקבל תקציב למשרד הבריאות ואין לזה אישור. למועצת החסידית יש דרישות בנושאי חוק הגיוס, לוין יודע מה זה אומר לחתום על הסכם, והוא יורד לרזולוציות הקטנות".

    "אבי מעוז מזכיר את בן גביר של לפני שנתיים, הוא אוהב לדבר על מה שלא צריך. מעוז נהנה מהיחס בתקשורת, והתקשורת נהנית מזה שיש לה איך להפחיד מהממשלה" הוסיף.

    ארליך: "התקשורת מצאה שעיר לעזאזל, זה טוב לנתניהו שבאיזשהו שלב מעוז יידחק הצידה ונתניהו ייצא הנאור. זה גם טוב לחרדים, שמתעסקים במעוז לא מתעסקים בחרדים, זה אוויר חם בתקשורת שייגמר".

    האזינו לשיחה המלאה:



    0 תגובות