לפיד והרמטכ"ל בהערכת מצב ביטחונית ביו"ש

    שלמה ריזל No Comments on לפיד והרמטכ"ל בהערכת מצב ביטחונית ביו"ש

    ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד בהערכת מצב ביטחונית באוגדת יהודה ושומרון: "הממשלה נותנת גיבוי מלא ללוחמים שלנו. אנחנו לא נאפשר חקירות של גורמים זרים, אנחנו לא נקבל הכפשות של חיילי צה"ל ולוחמי שב"כ ומג"ב שמסכנים את חייהם יום יום כדי לשמור על מדינת ישראל ואזרחי ישראל"

    צילום: חיים צח/ לע"מ
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד קיים היום (א') הערכת מצב ביטחונית יחד עם הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי, ראש המל"ל ד"ר איל חולתא, מזכיר הממשלה שלום שלמה, המזכיר הצבאי לרה"מ אלוף אבי גיל, מפקד אוגדת איו"ש תת-אלוף אבי בלוט, מפקד מג"ב איו"ש תת-ניצב ג'יהאד חסן, ראש המנהל האזרחי תת-אלוף פארס עטילה וגורמים ביטחוניים נוספים.

    לפיד קיבל סקירה על הפעילות המבצעית והמודיעינית בגזרה, על רקע האירועים האחרונים שהתרחשו ביו"ש וברצועת עזה.

    לפיד: "קיימתי עכשיו סיור באוגדת איו"ש והערכת מצב עם הרמטכ"ל והמפקדים בשטח. צה"ל פועל במציאות רב-זירתית שתובעת מכוחות הבטחון מאמץ יום יומי לא פשוט".

    "צה"ל תקף הלילה מטרה משמעותית של החמאס בעזה בעקבות הירי הרקטי על ישראל. אנחנו הודענו מיד כשהוקמה הממשלה, על כל ירי תהיה תגובה קשה. נגמר העידן שבו יורים עלינו ואנחנו לא מגיבים. כך החזרנו את ההרתעה מול עזה".

    "במקביל צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה גם ביהודה ושומרון כדי למנוע פיגועי טרור. זוהי מערכה נרחבת, נחושה, עם הישגים רבים: מתחילת השנה סוכלו 445 פיגועים משמעותיים, מתוכם מעל 300 פיגועי ירי. מול התארגנויות הטרור אנחנו צריכים צבא חזק, ממושמע, עם שרשרת פיקוד ברורה, שפועל אך ורק על פי חוק. זה סוד כוחנו, זה מה שיצר את עוצמתו של צה"ל".

    "הממשלה נותנת גיבוי מלא ללוחמים שלנו. אנחנו לא נאפשר חקירות של גורמים זרים, אנחנו לא נקבל הכפשות של חיילי צה"ל ולוחמי שב"כ ומג"ב שמסכנים את חייהם יום יום כדי לשמור על מדינת ישראל ואזרחי ישראל".



    0 תגובות