נתניהו בריאיון: "אני אוביל את המדיניות"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו בריאיון: "אני אוביל את המדיניות"

    ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו בריאיון לתקשורת האמריקאית: "אשמור על הדמוקרטיה הישראלית, אמנע ממלחמות מיותרות, נעצור את איראן ונביא עוד הסכמי שלום אחרי ארבעת הסכמי השלום ההיסטוריים שהבאנו"

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאז הבחירות לכנסת ה- 25 שנערכו לפני כחודש, נשמעות טענות בצד המפסיד על פחד ודאגה מהממשלה שתקום. תחילה היה זה בן גביר המיועד לתפקיד השר לביטחון לאומי, וכעת בכותרות: אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם.

    החשש ממעוז הוא בעקבות סמכויות שהובטחו לו בנושאי החינוך, שלפי ההסכם על הליכוד הוא יהיה זה שאחראי על נושאים מסוימים כסגן שר במשרד ראש הממשלה.

    ההסכם שנחתם עם מעוז, גרר מכתב של ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד לראשי רשויות, בו קרא להם לא לשתף פעולה עם היחידה לתכניות ושותפויות חיצוניות במשרד החינוך, "כל עוד היא בידיו של מעוז" כתב.

    בשורות הימין הגיבו בזעם לצעד המרחיק לכת של לפיד, והיו אף קולות שקראו למהלך "המרדה". הגדיל לעשות ח"כ שלמה קרעי מהליכוד, ופנה ליועצת המשפטית לממשלה בדרישה שתפתח בחקירה "בחשד להמרדה נגד ראש הממשלה המודח, חבר הכנסת יאיר לפיד" כך כתב.

    "לפיד מציב בדבריו תקדים המסכן את יכולתה של המדינה לשמר את מוסד העברת השלטון, שהוא כה חיוני למשטר דמוקרטי. לא נשתוק מול ההסתה הפרועה" כך קרעי.

    מנגד, ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מנסה להרגיע את הרוחות הלוהטות, ובראיון לרשת החדשות האמריקנית NBC לתוכנית 'פגוש את העיתונות' אמר כי: "בממשלה היוצאת ישבו האחים המוסלמים ולא שמעתי ביקורת בינלאומית. כראש הממשלה יש לי שתי ידיים על ההגה של הממשלה ואני אוביל את המדיניות בכל התחומים".

    "אני אשמור על הדמוקרטיה הישראלית, אמנע ממלחמות מיותרות, נעצור את איראן ונביא עוד הסכמי שלום אחרי ארבעת הסכמי השלום ההיסטוריים שהבאנו" הוסיף נתניהו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בכינות זה מה ששומעים מהצד השני
      הפסדתם לכו הביתה
      מתאר לעצמי אם ביבי היה מפרסם מכתב כזה
      היו עוצרים אותו במקום"