250 יום להיעלמותו של מוישי; האם מתחננת: "עיזרו לנו"

    אבי רבינא No Comments on 250 יום להיעלמותו של מוישי; האם מתחננת: "עיזרו לנו"

    גיטי קליינרמן, אימו של מוישי מבקשת וקוראת למי שיודע משהו על מה יכול לקרות למוישי, או מידע על מי קשור להעלמותו, ויכול לסייע בפתרון התעלומה, לעדכן את המשפחה והמשטרה

    מוישי קליינרמן
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפחת קליינרמן ציינה בסוף השבוע האחרון 250 יום להיעלמותו של יקירם הנער מוישי בן ה-16. למרות הכוונות והחיפושים של משטרת ישראל, יחידת אית"ן לאיתור נעדרים של צה"ל, יכ"ל, יחידת הרחפנים לישראל וגורמים מקצועיים נוספים לא נמצא ולו קצה חוט שיאיר על סיבת העלמותו.

    גיטי קליינרמן, אימו של מוישי מבקשת וקוראת למי שיודע משהו על מה יכול לקרות למוישי, או מידע על מי קשור להעלמותו, ויכול לסייע בפתרון התעלומה, לעדכן את המשפחה והמשטרה.

    גיטי קליינרמן: "קשה לעבור שבוע אחר שבוע בלי מוישי היקר שלנו. אני יודעת שקיים כיוון חקירה כלשהו שקשור לאדם שכנראה פגע בילדים ובנערים חרדים אבל בציבור החרדי לא מוכנים להגיש תלונות למשטרה או לספר על כך. אני עצמי פגשתי כאלה שנפגעו בירושלים ואני קוראת לרבנים ולהורי הילדים והנערים שנפגעו להשמיע קולם ולגשת להתלונן במשטרה. אני מוכנה לגשת עם הנפגעים יחד למשטרה. בבקשה עיזרו לנו להחזיר את מוישי הביתה. עד מתי?"

    "במקביל", הוסיפה האם "אנו מודים וממשיכים להתרגש מכל החיזוקים, התפילות והאהבה שהעם היהודי בארץ ובעולם ממשיך להרעיף עלינו. אין על העם המדהים שלנו. מוישי הפך להיות הילד של כולם והגיע הזמן שנגיע לפתרון התעלומה. מחכים ומצפים לבשורות טובות".



    0 תגובות