דו"צ לשעבר: "בן גביר אשם, התערב בעניין צבאי"

    אסתי פלד 3 Comment on דו"צ לשעבר: "בן גביר אשם, התערב בעניין צבאי"

    דובר צה"ל לשעבר, תא"ל במיל' רונן מנליס: "שני החיילים האלו פעלו בניגוד לנורמה, אחד מהם היכה מכות נמרצות, בעת שעשו משימות שיטור בחברון. הם צריכים להיענש, ואני לא רוצה לשפוט ממקומי תחת לפלורוסנטים את המח"ט ששפט בשטח. בן גביר אשם, הוא נכנס לסיטואציה ונקט עמדה בעניין צבאי. אני מוטרד מהתערבות שכזו כי ככה זה נותן פיתחון פה לחיילים שיביעו עמדה פוליטית ולא ירצו לשרת בהגנת התנחלויות"

    מנליס צילום: דובר צה"ל
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רונן מנליס, דובר צה"ל לשעבר: "שני החיילים האלו פעלו בניגוד לנורמה, אחד מהם היכה מכות נמרצות, בעת שעשו משימות שיטור בחברון. הם צריכים להיענש, ואני לא רוצה לשפוט ממקומי תחת לפלורוסנטים את המח"ט ששפט בשטח"

    "אנחנו לא מנהלים את זה על ידי הלייקים. אנחנו לא יכולים לאפשר לנהל את צה"ל על ידי הציבור. ככה אנחנו לא רוצים לראות את הצבא שלנו. לא ייתכן שנבחר ציבור מנהל דיון הזה בטוויטר ולא נפגש עם שר הביטחון ובודק את העובדות"

    "אני חושב שבן גביר אשם, הוא נכנס לסיטואציה ונקט עמדה בעניין צבאי. אני מוטרד מהתערבות שכזו כי ככה זה נותן פיתחון פה לחיילים שיביעו עמדה פוליטית ולא ירצו לשרת בהגנת התנחלויות"

    "הצבא גם ככה של חצי עם כי החצי השני לא משרת, אסור לנו לפרק גם את אלו שכן מתגייסים. צריך להגיד שאותם אירועים היו בכל הממשלות גם מימין וגם משמאל. זו הבעיה של צבא שפועל בתוך שטח אזרחי".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      שוטה. הצבא הוא זה שמפרק את עצמו על ידי פעולות אויליות כאלו. לכלוא את מי שבא להגן זה ממש ירי עצמי בבטן. אם אחוז הגיוס ירד זה רק בגלל מפקדים אוילים כמו אלו שדנו את החייל למאסר, ובאשמת דוברים כמותך שמזיקים ברוחם המתחנחנת והרופסת למעוזי השמאל בישראל. בן גביר בביקורתו בולם את התופעה הזו, אשריו.

      1. אמת חחחלי צהל מעל כל השמאלנים שהורסים כל חלקה טובה