"הקב"ה שלח אותנו לאופוזיציה כדי שנבין את הציבור"

    אייל ראובן No Comments on "הקב"ה שלח אותנו לאופוזיציה כדי שנבין את הציבור"

    חה"כ הנכנס אליהו רביבו במהדורת סוף השבוע של 'קול חי': "עם 64 חברי כנסת שתומכים בממשלה, נוכל לעשות ונהיה חייבים לעשות והרבה. הקב"ה שלח אותנו לאופוזיציה כדי שנבין את רחשי לב הציבור"

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכר את הח"כ: חה"כ הנכנס אליהו רביבו (הליכוד), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והתייחס לניצחון בבחירות: "היהירות של השמאל גרמה לאזרחים לשלוח אותם לאופוזיציה. הם אלופים בלומר משהו ולעשות ההפך. הם רק מדברים יפה על דמוקרטיה ומצד שני אומרים 'בוא נוציא אנשים לרחובות, המדינה נגמרת. אי אפשר לאפשר לכזו קבוצה לשלוט'". 

    על התקרית בחברון: "באיזו מדינה מתוקנת באים פרובוקטורים להטריד חיילים בתפקידם? ועוד הם מצליחים להכשיל חייל גיבור ומאותו רגע הוא והאמירה שלו – זה הסיפור. צריך להוציא את הפוליטיקה מהצבא, שזה קודם כל להרחיק את הפרובוקטורים האלה ולאפשר לחיילים לעצור אותם אם צריך".

    "עם 64 חברי כנסת שתומכים בממשלה, נוכל לעשות ונהיה חייבים לעשות והרבה", הדגיש רביבו. "גם את מה שלא עשינו כשהיינו בשלטון. התעוררנו וזה הזמן לעשות. הקב"ה שלח אותנו לאופוזיציה כדי שנבין את רחשי לב הציבור".

    הוא עדכן: "אני מקדם כמה חוקים בנושא המשילות. אחד מהם, שלא ניתן יהיה להניף את דגל מדינת אויב, כגון פלסטין בשטח ישראל. מותר למישהו היום להתעטף בדגל דאע"ש? כך גם צריך לאסור את דגל פלסטין".



    0 תגובות