דודו סעדה: "העונש לחייל מחברון היה טעות"

    אסתי פלד No Comments on דודו סעדה: "העונש לחייל מחברון היה טעות"

    יו"ר קבוצת בשבע דודו סעדה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על האירוע בחברון: "היו צריכים לסיים את זה בהערה ערכית לחייל. החייל התנצל ואמר שהוא טעה. למה להכניס אותו למחבוש?" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר קבוצת בשבע, דודו סעדה שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על המו"מ הקואליציוני, על בנט, ועל החייל מחברון.

    סעדה פתח את הריאיון: "תקום ממשלה בישראל, זה ברור לכולם. הם אולי יצטערו על הדרך שהם עשו במו"מ. כל אחד רוצה את המקסימום עבור בוחריו, הם באמת רוצים לעשות טוב למצביעים שלהם. יש להם רצון לקיים את האג'נדה. כולם באו מאד מוכנים".

    על הריאיון של ראש הממשלה לשעבר בנט לתקשורת האמריקאית אמר: "הוא חיפש דרך אחרת מהדרך שלנו, הזמנתי אותו פעמיים לכנסים והוא לא בא. אנשים מחפשים מקום שבו יהיה להם נוח לומר מה שהם רוצים, אם זה נוגד את מה שהם הבטיחו לבוחרים".

    "בנט תמיד דיבר בשבח הציבור הכלל ישראלי, הוא אף פעם לא רצה להבדיל בין ציבורים. הוא חשב שהפלטפורמה של הציונות הדתית תביא אותו לקיים את האג'נדות שלו, ברגע שהוא הבין שלא – הוא חתך בצורה לא יפה. בתחילת דרכו הוא היה אהוב על כולם, חבל, ממש עצוב עליו שהיום לא אוהבים אותו בציבור".

    על האירוע עם החייל בחברון אמר: "אני מדבר עם חיילים גם לא מהציונות הדתית, הם אומרים שהם הצביעו לבן גביר. זה נובע ממקום שהחיילים הרגישו שהוראות הפתיחה באש הם לא נכונות".

    "באים אנשי שמאל להכעיס חיילים אני לא מתפלא שכך החייל התבטא. היו צריכים לסיים את זה בהערה ערכית לחייל. החייל התנצל ואמר שהוא טעה. למה להכניס אותו למחבוש? זה רק יעשה יותר נזק".

    האזינו לריאיון המלא:

     

     



    0 תגובות