סערת החייל בחברון: גנץ מגבה את הרמטכ"ל והמפקדים

    איתי גדסי 2 Comment on סערת החייל בחברון: גנץ מגבה את הרמטכ"ל והמפקדים

    שר הביטחון ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ בהצהרה: "לרמטכ"ל ולמפקדי צה"ל יש גיבוי מלא ולהם הסמכות והאחריות – אני בטוח שלעולם לא ירכינו ראש בפני מערכת לחצים פוליטית"

    צילום: אבשלום ששוני - פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ התייחס בהצהרה שמסר לתקרית פעילי השמאל והחייל בחברון ואמר: "לרמטכ"ל ולמפקדי צה"ל יש גיבוי מלא ולהם הסמכות והאחריות – אני בטוח שלעולם לא ירכינו ראש בפני מערכת לחצים פוליטית"

    "אני מבקש לפנות לכל חיילי צה"ל באשר הם – לא משנה מה עמדתכם הפוליטית, מהי דתכם או מקום מגוריכם. יש מי שמנסים להסית אתכם נגד המפקדים המצוינים שלכם. יש מי שמנסים לפגוע במשפחות שלכם ולגייס אותן לקמפיין פוליטי. יש מי שמנסים להשפיע פוליטית על ההתנהלות המקצועית של מפקדי צה"ל. יש מי שמנסים להלך אימים על הרמטכ"ל ולייחס לו מניעים פוליטיים בשמכם. עם ישראל כולו מאחוריכם – לא משנה מה הרקע שלכם. יש לכם גיבוי מלא לבצע את משימותיכם במקצועיות, בנחישות ובערכיות" הוסיף.

    למפקדים אמר: "אני מבקש לפנות גם למפקדי צה"ל ובראשם הרמטכ"ל – יש לכם גיבוי מלא לעמוד במשימותכם ולמלא את תפקידכם נאמנה. אני מדגיש – הרמטכ"ל ומפקדי צה"ל אמנם כפופים להחלטות הדרג המדיני, אך להם בלבד, הסמכות והאחריות לנהל את העשייה המבצעית והפיקודית בצה"ל. אני יודע שתשארו ממלכתיים ולויאליים לתפקידכם ולדרג המדיני המופקד עליכם, ולצד זאת – שלעולם לא תרכינו ראש בפני מערכת לחצים פוליטית".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לא הבנתי, זה גיבוי מלא לחיילים? מאסר בגין פליטת פה?!?!
      הם מנסים להתנקם בבן גביר דרך החייל המסכן

    2. 1

      לא הופתענו, רק התפלאנו שלקח יותר מדי זמן עד שהשוטה הזה יצטרף למקהלה.
      מי מדבר על פוליטיקה? איזה לחץ פוליטי? כל יהודי עם לב חם הזדעזע לשמע העונש המוגזם, בלי שום קשר לפוליטיקה.
      להיפך, אתם הם אלו שמנצלים את הסיפור לעשות הון פוליטי!