ח"כ רוטמן: "מו"מ זה דבר מורכב שלוקח זמן"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ רוטמן: "מו"מ זה דבר מורכב שלוקח זמן"

    ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "בית משפט ביטל 3 פעמים את חוק הגיוס, זה פייק ניוז לומר שבית המשפט לא מתערב בעבודת הכנסת, לא רק שהוא מתערב, הוא מתערב פעם אחר פעם" | האזינו לריאיון

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית ב"מהדורה המרכזית": על המו"מ המתקדם עם מפלגתו: "אתייחס להסכם שנראה אותו, החוק קבע זמן למשא ומתן קואליציוני, זה לא סתם. אלו הסכמים מורכבים שלוקחים זמן. אני שמח שהוא עלה על מסלול, ואולי זה יהיה לפני תום הזמן".

    "שמחתי מאוד שחלקים גדולים מהתכנית למערכת המשפט שלנו מקובלים על כל חלקי הקואליציה. אפשר לנהל דיונים על דברים שיש לנו חילוקי דעות".

    "אני מקווה לפעול יחד עם יריב לוין לתיקון המערכת המשפטית, הוא ידוע כמי שרוצה בשינוי, שמעתי שהוא יקבל את משרד המשפטים בדיוק כמו כל אזרח אני לא יודע על שום דבר שנסגר".

    "לפי הפרסומים אני יהיה יו"ר ועדת החוקה. דרך שם יהיה אפשר להשפיע על כל חוק שיבוא. ברור שהשורה התחתונה צריכה להיות שהציבור בחר כנסת כדי שהיא תחוקק חוקים שיתקיימו ולא יהיו טיוטה לפסיקות בג"ץ".

    "בית משפט ביטל 3 פעמים את חוק הגיוס, זה פייק ניוז לומר שבית המשפט לא מתערב בעבודת הכנסת, לא רק שהוא מתערב, הוא מתערב פעם אחר פעם אחרי שהכנסת הבהירה 3 פעמים את עמדתה".

    "צריך לפצל את תפקיד היועמ"ש, זה עבודה מאד מקיפה שנצטרך לעשות את זה. לא ייתכן שייכפו עלינו ייעוץ משפטי, זה כמו לשים לנו פלסטר על הפה. זה מנוגד לחוק, הם נכסו לעצמם סמכויות וצריכים לשנות את זה".

    האזינו לריאיון:



    0 תגובות