ניסים ואטורי: "הערבים מזהים את החייל שנענש כחולשה"

    אסתי פלד No Comments on ניסים ואטורי: "הערבים מזהים את החייל שנענש כחולשה"

    חה"כ ניסים ואטורי בריאיון ל'קול חי': "יש כאן פוליטיזציה של צה"ל, לדעתי הרמטכ"ל מתכנן ויש לו שאיפות פוליטיות. מהבוקר מתקשרים אלי הורים מודאגים ששולחים את ילדיהם ליחידות קרביות, החייל צדק לגמרי"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ניסים ואטורי (הליכוד), שוחח הערב (שלישי) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית והתייחס לעונש שהוטל על חייל צה"ל שהתעמת עם פעילי שמאל. "הזוי שחייל צה"ל שנשלח ליו"ש, הוא נשלח למקום הכי מסובך. לימדו אותו לחסל מחבלים והוא צריך להתמודד עם אנרכיסטים. שיביאו לשם גדודי מג"ב, כאן נפגעת המשילות, הערבים מזהים את החייל שנענש כחולשה. גם מול הערבים הישראלים העוינים".

    עוד הוסיף ואטורי: "יש כאן פוליטיזציה של צה"ל, לדעתי הרמטכ"ל מתכנן ויש לו שאיפות פוליטיות. מהבוקר מתקשרים אלי הורים מודאגים ששולחים את ילדיהם ליחידות קרביות, החייל צדק לגמרי. כנראה היה דין ודברים והוא אמר דברים כאלה, גבעתי לא מאומנים לדברים כאלה".

    ואטורי סיפר: "כשאמרתי תחי מדינת ישראל, אימן חאטיב התעצבנה באיזה הקשר אני אומר. אני אומר את זה בלי הקשר, הם רק פועלים נגדינו. תמיד אמרתי להצביע ליכוד, כדי שלא ניתקע ככה במשא ומתן הקואליציוני. אני לא מחכה לנתניהו בפינה, למדתי מביטן שאנחנו צריכים להיות נאמנים למפלגה ולמנהיג שלה. כשאתה פוגע בראש הממשלה, אתה פוגע בישראל".



    0 תגובות