נחמן שי: "לא ייתכן שחייל צה"ל ינקוט עמדה פוליטית"

    אסתי פלד 1 Comment on נחמן שי: "לא ייתכן שחייל צה"ל ינקוט עמדה פוליטית"

    שר התפוצות נחמן שי בריאיון ל'קול חי': "החייל כשל בלשונו, הוא נפל לתעמולה שבן גביר יחזיר את הביטחון. יש צבא אחד ששומר על מדינת ישראל. לא ייתכן שחייל בצבא של כולם ינקוט עמדה פוליטית"

    נחמן שי צילום: פלאש 90
    20:28
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on אחר סירוב מוועד הישיבות וגדולי ישראל: שרים נפגשו עם הרב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התפוצות נחמן שי, שוחח הערב (שלישי) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית והתייחס להפסד בבחירות: "יש לי תחושת החמצה שלא פעלנו נכון והחמצנו, לא ארד מהארץ כמובן. אבל אני ארוז, המשרד מוכן להעברה מסודרת למען עם ישראל. עדיין לא העבירו חוק שמוציא אותי מעם ישראל".

    על הפיגוע הקשה בבנימין: "הפלסטינאים רוצים מדינה משלהם, יש אומרים שהם רוצים גם את שלנו ואנחנו לא נוותר. צורת הביטוי של זה מתבטא בטרור".

    לטענתו "אני חושב שהייתה ממשלה טובה, קואליציה שניסתה לגשר בין הצדדים מכל המגזרים, היה דרוזי, דתיים וחילוניים, וכל הקהילות. בממשלה הקרובה זה כבר לא יהיה".

    ביחס לעימות בין החייל בחברון לפעילי שמאל אמר: "החייל כשל בלשונו, הוא נפל לתעמולה שבן גביר יחזיר את הביטחון. יש צבא אחד ששומר על מדינת ישראל, הוא החליף את כל ארגוני אצ"ל, לח"י והפלמ"ח. בראש הצבא עומד הרמטכ"ל, לא ייתכן שחייל בצבא של כולם ינקוט עמדה פוליטית". 

    הוא הבהיר: "אין לי שום דבר נגד חרדים, בתפקידי עבדתי רבות מול המגזר החרדי. רק מה שאמרתי, שכמו שלא מינינו את גלעד קריב הרפורמי לתפקיד שר התפוצות כדי לא לנקוט עמדה – כך גם שר חרדי. אלא אם כן הוא יקבל את הרפורמים כמו שהשרה לשעבר עומר ינקלביץ' הבינה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא יתכן שהקצין שהעניש אותו ינקוט בעמדה פוליטית גם הוא, אז איך לו מותר ולו אסור?