בת 20 נפצעה בפיגוע דריסה בבנימין, המחבל מת בביה"ח

    מערכת האתר No Comments on בת 20 נפצעה בפיגוע דריסה בבנימין, המחבל מת בביה"ח
    צילום: דוברות איחוד הצלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צעירה בת 20 נפצעה באורח בינוני עד קשה בפיגוע דריסה סמוך לאזור התעשייה בכוכב יעקב. כוחות שהגיעו למקום ביצעו מרדף אחר המחבל, שבסופו הוא נוטרל.

    המחבל נמלט לכיוון רמאללה, ושוטרים ממחוז ש"י שהיו באזור יחד עם לוחמי צה"ל הם שפתחו במרדף אחריו, שבסופו כאמור בוצע ירי לעברו והוא נוטרל.

    הפצועה שנחבלה בראש מצב בינוני עד קשה פונתה בדקות האחרונות בטיפול נמרץ לבית החולים שערי צדק בירושלים.

    video
    play-sharp-fill

    מאיחוד הצלה נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לצעירה הולכת רגל (כבת 20) בסמוך לכיכר מעבר מכמש שבסמוך למגרון".

    עמנואל תמם ואלחנן כובאני חובשי איחוד הצלה שנכחו המקום הוסיפו: "לדברי עוברי אורח הולכת הרגל נחבלה בראש, בגפיים, ובפלג גופה העליון כתוצאה מפגיעת רכב פלסטיני שהמשיך בנסיעה. הענקנו לה סיוע ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי שערי צדק בירושלים כשמצבה מוגדר קשה".

    מנחם לף מנהל מרחב בנימין של איחוד הצלה הוסיף: "עקב אופי האירוע – צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע ועזרה נפשית למספר צעירות שראו את הרכב שדרס ונמלט מהמקום".

    מבית החולים שערי צדק נמסר: "ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובאה פצועה באורח בינוני-קשה מפיגוע הדריסה בבנימין. הפצועה כבת 20 בהכרה במצב יציב הועברה לבדיקות דימות והמשך טיפול".

    רכבו של המחבל

    דוברות בנימין

    המחבל בן 45 אב לחמישה עם היתר עבודה ביישובי איו"ש, ועבד ברמי לוי סניף אריאל.

    ד״ר אלעד בועז, כירורג בכיר במרכז הרפואי שערי צדק עם עדכון על מצבה של פצועת הפיגוע בכוכב יעקב:

    video
    play-sharp-fill

    ראש מועצת בנימין ישראל גנץ בזירת הפיגוע: "מול הטרור הערבי בירושלים, בבנימין ובכל הארץ צריך להיאבק באופן שגודע למחבלים ולאוכלוסיה שתומכת בהם את הרצון להמשיך במאבק נגד מדינת ישראל. זה מה שימנע פגיעה בחיילי צה"ל ובאזרחי המדינה. המתיישבים בבנימין כמו כל אזרחי ישראל חזקים ומחזקים את כוחות הבטחון לפעול באופן נחוש נגד האוייב. אנחנו מתפללים לרפואת הפצועה ולהחלמתה המהירה".

    ,

    דוברות בנימין

    ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו כתב: "מתפלל לרפואת הצעירה שנפצעה קשה היום בפיגוע דריסה בבנימין ומחזק את כוחות הביטחון שחיסלו את המחבל".

    יו"ר יהדות התורה ח"כ הרב יצחק גולדקנופף הגיב לפיגוע: "אני מברך את כוחות הביטחון, על הפעולה המהירה שהביאה לחיסולו של המחבל הדורס. אני מבקש לשלוח חיזוק למשפחתה של הצעירה שנפצעה באירוע, ומתפלל להחלמתה השלמה והמהירה".

    גם יו"ר הציונות הדתית הגיב: "אני מתפלל יחד עם כל עם ישראל לרפואתה של החיילת הפצועה בפיגוע בבנימין ומצדיע לכוחות הביטחון על הפעולה המהירה לנטרול המחבל".

     

     



    0 תגובות