ח"כ טלי גוטליב: "ליאת בן ארי לא באמת רוצה להתפטר"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ טלי גוטליב: "ליאת בן ארי לא באמת רוצה להתפטר"

    ח"כ טלי גוטליב מהליכוד לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "הצבתי ליועמשי"ת את העובדה שהיא מינוי פוליטי והיא לא מתאימה לתפקיד, היא לא מבינה בזה, יש לה חוסר הבנה בסיסי, בדיוק בגלל זה הביאו אותה לתפקיד" | האזינו

    צילום: Gideon Markowicz/Flash90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ טלי גוטליב שוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" והתייחסה לפרסום על כך שליאת בן ארי שוקלת להתפטר מתפקידה בפרקליטות. "היא לא באמת רוצה להתפטר, היא פשוט רוצה לשמוע בפרקליטות כמה היא טובה. הם רואים בפרקליטות שתיק הדגל שלהם קורס. בן ארי התנהלה בצורה שצריכה להיבדק לפחות במישור המשמעתי".

    לשאלה האם היא לא מפחדת מהמערכת המשפטית ענתה החכי"ת: "אני לא מפחדת, אין לי שום תיבת פנדורה מאחוריי, אולי בכיתה ג' בתור ילדה קטנה לקחתי מחק מחנות, וביקשתי כבר סליחה מבעל החנות. שיבדקו עליי מה שהם רוצים".

    "אני הצבתי ליועמשי"ת את העובדה שהיא מינוי פוליטי והיא לא מתאימה לתפקיד, היא לא מבינה בזה, יש לה חוסר הבנה בסיסי, בדיוק בגלל זה הביאו אותה לתפקיד".

    "אני רוצה שהתקציבים  שיש לנו יילכו למשל, לסייעות החינוך המיוחד שמקבלות שכר מינימום. למה שגלי צהל והתאגיד ימומנו על ידי המדינה וקול חי לא? אנחנו לא צריכים לממן גוף תקשורת, שיעבדו טוב, ויחזיקו את עצמם, למה הציבור צריך לממן את זה? אנחנו לא רוצים לסגור את זה, אנחנו לא רוצים לממן את זה" הסבירה.

    "השיקול בעניין הזה הוא לא קשור לימין ושמאל, למרות שב"כאן" יש במה מרכזית לשמאל, כמו שרדיו מסחרי יכול להצליח גם הם יכולים להצליח" הוסיפה גוטליב.

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות