"אנחנו אלה שצריכים להשתפר"; החוקר והמרצה על התופעה הפסולה

    אסתי פלד No Comments on "אנחנו אלה שצריכים להשתפר"; החוקר והמרצה על התופעה הפסולה

    החוקר והמרצה, הרב ישראל גולדווסר בשיחה עם 'קול חי': "אין דבר כזה שיקרה מקרה נורא ואנשים יתעלמו ויאמרו שלום עלי נפשי. כשזה מה שקורה בחוץ – גם אנחנו צריכים להשתפר ולתקן"

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החוקר והמרצה, הרב ישראל גולדווסר, שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על השיעור שעלינו ללמוד מתופעת האלימות ההולכת ומתרחבת בשבועות האחרונים ל"ע. "זה נושא כואב. הוא מאוד נוגע אלינו. אין דבר כזה שיקרה מקרה נורא ואנשים יתעלמו ויאמרו שלום עלי נפשי", פתח גולדווסר. "היום כבר כל העולם יודע שכשמתפרסם סרט אלים בארה"ב – הנתונים מראים על עלייה באלימות בסביבה. זה לא יאמן שהעולם המתירני והמופקר, הליברלי ויפה הנפש – אומר שחייבים גם לגבי זה את זכות הציבור לראות, להכיר".

    הוא אמר כי "התפקיד שלנו הוא לחזור הביתה ולהגיד לילדים ש'רגזן לא עלתה בידו אלא רגזנותו' כדברי חז"ל. יש אנשים שרוצים שכולם ירקדו לפי החליל שלהם. אנשים שחיים בקונספציה הזו אלה האנשים הכי מרירים ומסכנים".

    "אתה זוכר את הרצח המזעזע של רבי אלעזר אבוחצירא, שאמרו אז מה אתם רוצים זה משוגע, יש משוגעים בעולם", הזכיר. "שמעתי אז אחד מצדיקי הדור שאמר 'משוגעים פעם היו מתעטפים בטלית ברחוב וקוראים פרקי תהילים או תוקעים בשופר בפסח. היום המשוגע רוצח'. מה שיש לטיפש על הלשון – יש לחכם בלב. כשזה מה שקורה בחוץ – גם אנחנו צריכים להשתפר ולתקן".



    0 תגובות