העיכובים במו"מ, ופסקת ההתגברות | האזינו לפרשנים

    אייל ראובן 1 Comment on העיכובים במו"מ, ופסקת ההתגברות | האזינו לפרשנים

    צמד הפרשנים יהודה אבידן ועו"ד רוני פאלוך שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר", על המו"מ שעוד לא תם בין מפלגות הימין, ועל פסקת ההתגברות שהכרחית לכולם ובפרט לציבור החרדי | האזינו

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יהודה אבידן: "ברגע שהחליטו שיורדים לפרטים, כולם דואגים לרפורמות ולדברים שהתחייבו אליהם. בש"ס זה מזמן במקום הזה, סוגיית התיקים נפתרה מזמן".

    "הכרטיס הנטען עליו התחייב דרעי יהיה מיידי. יש טאבו כמו על חוק הגיוס שייפתר מיידי, זה עניין עקרוני המשותף לכולם, אי אפשר למשוך את זה עוד קדנציה. זה גם במחיר של פסקת ההתגברות, האם ספציפית לחוק הזה? יש מו"מ עם הליכוד על זה"

    עו"ד רוני פאלוך: כל מה שלא יעלה על הדעת בסוף קורה, נוכחנו בזה לכל אורך הרפורמה של אהרון ברק. לגבי פסקת ההתגברות, סמוטריץ' הציב את זה כדרישה בסיסית, ולמרות שרצו להשביע אותם עם תיקים ותפקידים, אבל העקרונות חזקים מזה. יש גם דברים שא"א לקדם בלי תפקידים מוגדרים".

    "אזכיר לציבור שהממשלה האחרונה עשתה לנו חיים קלים, היא קבעה רף חדש, שאין קו אדום. לפיד קיבל הנחייה מהיועצת המשפטית לא לקיים כינוס פוליטי בלשכת ראה"מ, אבל הוא ענה לה שהיא יועצת והוא מחליט".

    "הציבור צריך להבין שכל עקרון הפרדת הרשויות מבוסס על זה שהעם הוא הריבון. בסוף המשטרה, בית המשפט הם לא נבחרים ועכשיו העם אמר את דברו. העם, כמו שאומר דודי אמסלם לא רוצה ליברליזציה משפטית, העם יותר לאומי ודתי".

    האזינו לשיחה:

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אבא שבשמיים תחזור אלינו תשוב אלינו ! אבא אבא אבא אבא אבא