ההתנהלות של נתניהו מול סמוטריץ' | פינת הפרשנים

    אסתי פלד No Comments on ההתנהלות של נתניהו מול סמוטריץ' | פינת הפרשנים

    הפרשנים אריה ארליך וישי כהן, שוחחו עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על המו"מ בין הליכוד לבין הציונות הדתית, ועל היחס האישי של נתניהו כלפיי סמוטריץ' | האזינו

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן פתח את השיחה: "נתניהו הבין שהוא יצטרך להיכנע לסמוטריץ' ולתת לו או אוצר או ביטחון. הוא עשה לו תרגיל, וחתם עם בן גביר הסכמים על מהות שהיו חשובים לסמוטריץ', כך הם מציירים אותו שהוא נלחם על ג'ובים".

    עורך מגזין 'משפחה' אריה ארליך: "סמוטריץ הלך בנאמנות אחריי נתניהו, הוא רוצה לייצג את המדיניות שלו. ההתנהלות העוינת של נתניהו כלפיי סמוטריץ', היא לא מוצדקת, נתניהו שוב נופל בקטנות".

    "או שנתניהו נוקם בסמוטריץ על ההקלטה שנחשפה לפני הבחירות, או שהוא נוקם בו על טרפוד הממשלה בתמיכת עבאס. מצופה מהליכוד לתת לסמוטריץ את מבוקשו, הוא שותף בכיר" הוסיף ארליך.

    ישי כהן על הנעשה ביהדות התורה וש"ס: "גפני רוצה עוד תיק, אבל בליכוד לא רוצים לתת להם גם שר וגם ועדת כספים. מחר ש"ס והליכוד יחתמו הסכם, בנושאי דת ומדינה דרעי רוצה לפרט את מה שיסוכם כדי שלא יגידו שיהדות התורה נלחמת על מהות וש"ס רק על ג'ובים".

    ארליך: "ש"ס יכולה להתאזר בסבלנות עד שיסיימו את המו"מ מול יהדות התורה, זו תהיה אמירה משמעותית לציבור שהדברים חשובים לכולם".

    האזינו לשיחה:

     



    0 תגובות