מנכ"ל 'הציונות הדתית': "שבענו הבטחות, צריך סמכויות"

    אסתי פלד No Comments on מנכ"ל 'הציונות הדתית': "שבענו הבטחות, צריך סמכויות"

    יהודה ולד, מנכ"ל הציונות הדתית לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "הבטחנו דברים לבוחרים, ועל זה אנחנו מתעקשים, אין כאן שום מלחמה על ג'ובים. כמו שלבן גביר ש"ס ויהדות התורה יש דברים חשובים שהם יקבלו כדי לממש את ההבטחות, גם לנו יש דרישות" | האזינו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברקע המו"מ התקוע, ולקראת הפגישה הערב בין הציונות הדתית לליכוד, מנכ"ל מפלגת ה'ציונות הדתית' יהודה ולד שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחס לדברים: "בסוף תקום ממשלת ימין, זה לוקח קצת יותר זמן ממה שחשבנו, היה אפשר לעשות את זה יותר מהר ופחות מגעיל, היום תהיה פגישה בין נתניהו לסמוטריץ', ונקווה להתקדמות" פתח ולד.

    "אנחנו נשאנו מספר דגלים, כדי לפעול בהתיישבות צריך לשלוט במשרד הביטחון, היינו פרגמטיים וויתרנו, הסכמנו לקבל את האוצר עם סמכויות במשרד הביטחון, והליכוד לא מוכן".

    "זו מלחמה על העקרונות, לא על התפקידים. אנחנו רוצים השפעה במשרד הדתות, רוצים רב ראשי ציוני דתי, ורבני ערים ציונים דתיים, וויתרנו על משרד הדתות, אבל אין הסכמות על מה שחשוב לנו".

    "אנחנו הבטחנו דברים לבוחרים, ועל זה אנחנו מתעקשים, אין כאן שום מלחמה על ג'ובים. כמו שלבן גביר ש"ס ויהדות התורה יש דברים חשובים שהם יקבלו כדי לממש את ההבטחות, גם לנו יש דרישות, וזה לגיטימי, אנחנו לא סרח עודף".

    "אנחנו מוכנים לוותר על הרבה דברים, אנחנו מאד פרגמטיים במו"מ. לגבי ההתיישבות לא מספיק הסכם קואליציוניים, צריך סמכויות ישירות על מה שיכול לעשות שינוי, מהבטחות – שבענו בעבר".

    "אנחנו רק מחכים לליכוד, הפערים לא גדולים, היום בלילה אפשר לחתום כבר הסכם. התדרוכים נגדנו רק מזיקים למו"מ".

    האזינו לריאיון:



    0 תגובות