התהילים שהצילו חיים: הרסיס נעצר במילים "נפשנו כציפור נמלטה"

    נתי קאליש 2 Comment on התהילים שהצילו חיים: הרסיס נעצר במילים "נפשנו כציפור נמלטה"

    ביום רביעי האחרון אירע פיגוע קשה בירושלים בו התפוצץ מטען חבלה בכניסה לעיר. אחד הפצועים שנפגע קשה, חושף את ספר התהילים שהציל אותו, בו נראה בבירור כי רסיס נוסף שעף לעברו פגע בספר התהילים ונעצר במילים "נפשנו כציפור נמלטה"

    דוברות שערי צדק צילום: דוברות שערי צדק
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום רביעי בשבוע שעבר, אירע פיגוע קשה בירושלים, בו התפוצץ מטען חבלה בכניסה לעיר, וגרם למותם של שניים, ולפציעתם של רבים נוספים.

    בערב שבת, ביקרו מנכ"ל בית החולים שערי צדק פרופ' עופר מרין, הרב הפוסק של בית החולים הגאון הגדול הרב אשר וייס שליט"א ורב בית החולים הרה"ג משה פלג, בחדרם של הפצועים מפיגוע התופת בכניסה לעיר, שלפתע אחד הפצועים הדהים את הנוכחים.

    הפצוע בן ה-62 שהגיע במצב 'קשה' מתאושש לאחר סדרת ניתוחים להוצאת הרסיסים מגופו, הפתיע את מבקריו כששלף והציג בפניהם ספר תהילים שהיה צמוד עימו בעת הפיגוע שעה שהיה בדרכו לנסיעה מביתו למירון.

    רסיס חד פגע בכריכה האחורית של ספר התהילים נכנס פנימה לתוך הספר עד פרק קכ"ד בתהילים שם נעצר במילים: "נפשנו כציפור נמלטה מפח יוקשים… ואנחנו נמלטנו". הרסיס חדר וקרע את הספר לכל עוביו עד לאותו עמוד ובאותם מילים.

    הפצוע שביקש לא להיחשף לתקשורת אישר לפרסם את צילום ספר התהילים הקרוע מבחוץ ומבפנים ואולם ביקש להדגיש 3 מילים בצמוד לתמונה המרגשת של הספר שהיה בידיו – "זה מה שעוזר".



    2 תגובות

    מיין תגובות