בשורה משמחת: הפצוע מהפיגוע בכניסה לי-ם שוחרר מביה"ח

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on בשורה משמחת: הפצוע מהפיגוע בכניסה לי-ם שוחרר מביה"ח

    בשורות משמחות משערי צדק: אלחנן ביטון, פצוע הפיגוע בן ה-16 שנפצע באורח קשה שוחרר היום לביתו במצב טוב מהמרכז הרפואי שערי צדק

    צילום: דוברות שערי צדק
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלחנן ביטון, שנפצע באורח קשה בפיגוע בכניסה לירושלים, שוחרר היום לביתו במצב טוב. כזכור, חברו הטוב אריה שצ'ופק שישב על ידו, נרצח בפיגוע.

    ביטון סיפר על חברו הטוב שישב בצמוד אליו בספסל ונרצח בפיגוע התופת: "הוא היה בחור שאוהב לעזור ואוהב ללמוד, אהוב על כולם. ניסיתי לסחוב אותו לצד אבל מיד הבנתי שהוא כנראה נהרג במקום".

    ביטון ומשפחתו הודו לצוותים הרפואיים על הטיפול המקצועי והמסור שהביא ליום השחרור המיוחל. ״אלחנן עבר אירוע לא פשוט, אך הגיע לטיפול במקום עם שליחים טובים שנתנו מעטפת טיפולית שסייעה רבות בהחלמה הטובה. אנו מודים לרופאים ולאחיות המסורים על עבודת הקודש שהם עושים״.

    אביו של אלחנן, שוחח בשבוע שעבר עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" וסיפר שבנו עבר ניתוח, והם מקווים שהוא ישתחרר מהר, מה שקרה היום ימים בודדים לאחר הפיגוע.

    הצוות שטיפל בו סיפר כי ביטון סבל ממספר פציעות בגופו עקב רסיסים שחדרו לגופו בעת הפיצוץ. לאחר סדרת בדיקות ומספר ניתוחים על ידי צוות יחידת הטראומה, בראשות ד״ר אלון שורץ, אשפוז במחלקה לטיפול נמרץ ילדים, בראשות, ד״ר ז׳אק בראון ובמחלקת כירורגיה ילדים בראשות ד״ר ירון ארמון במרכז הרפואי שערי צדק, אלחנן יוכל לשוב בחסדי שמיים לפעילות מלאה.

     

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לא יאומן כי יסופר היכן שמענו שפצוע קשה משתחרר בימים ספורים

    2. 1

      לא יאומן כי יסופר