גפני נגד הליכוד: "ננהל מו"מ רק בשיתוף עם אגודה"

    אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on גפני נגד הליכוד: "ננהל מו"מ רק בשיתוף עם אגודה"

    יו"ר דגל התורה חה"כ משה גפני מבהיר: "מתחילת המו"מ אנחנו עומדים על כך שנציגי דגל התורה ואגודת ישראל יגיעו לפגישות המו"מ יחד. כך זה יהיה"

    צילום: אוליבר פיטוסי, יונתן זינדל - פלאש 90
    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקשיים במו"מ להרכבת ממשלה: יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני מבהיר לא יסכים לניהול משא ומתן נפרד של דגל ושל אגודה עם הליכוד. "הפגישות הנפרדות ביהדות התורה לא מקובלות עלינו. כמו בפגישות צוותי המו"מ, אם נתניהו/הליכוד רוצים להיפגש – זה צריך להיות איתי ועם ידידי ח"כ גולדקנופף ביחד", אמר גפני. זאת לאחר הזמנות נפרדות מצד הליכוד אליו ואל חה"כ יצחק גולדקנופף לפגישות מו"מ.

    "מתחילת המו"מ אנחנו עומדים על כך שנציגי דגל התורה ואגודת ישראל יגיעו לפגישות המו"מ יחד. כך זה יהיה", הוסיף והבהיר.

    גורם בליכוד הגיב: "גפני היה בהרבה פגישות עם יו"ר הליכוד לבד. מבינים שגפני רוצה להחרים את הפגישה היום. אבל אנחנו לא במתח בסוף הוא יגיע ויהיה הסכם לרצון הצדדים". כך פרסם מני גירא שוורץ. בשעה 14:00 צפויים להיפגש צוותי המו"מ של המפלגות.

    הבוקר פורסם בביטאון דגל התורה 'יתד נאמן' כי המו"מ נקלע למבוי סתום. "אין הסכמות בין הליכוד ליהדות התורה".

    ח״כ מאיר פרוש הודיע אמש בכנס סיכום בחירות של אגודת ישראל בצפון: "אין ממשלה, אם לא נקבל את ההשוואה בחינוך ותיקון בכל התחומים של היידישקייט, אנחנו התחייבנו על כך. הליכוד לצערי עדיין לא מתנהג איתנו כמו שותפים. זה היה יכול להיראות הרבה יותר טוב".

    video
    play-sharp-fill

    לאחר חתימה ההסכם עם עוצמה יהודית בליכוד מעוניינים להאיץ את המהלכים עם שאר השותפות. הערכות הן כי ש"ס קרובה לחתימה על הסכם עם הליכוד.

    בועז ביסמוט על המו"מ הקואליציוני: "הרכבת יצאה לדרך"



    0 תגובות