פעילות משטרתית לאכיפת תיקוני כלי רכב בכפרים ערבים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פעילות משטרתית לאכיפת תיקוני כלי רכב בכפרים ערבים

    תופעת תיקון כלי הרכב במוסכים בכפרי יו"ש: יחידת אתגר בלהב 433 של משטרת ישראל אכפו את החוק ופעלו נגד אזרחים המטפלים ברכבם במוסכים באזור שטחי איו"ש בניגוד לחוק. הכניסה לאזור השטחים אסורה ועלולה להסתיים בפגיעה בחיי אדם.

    צילום: משטרת ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעילות אכיפה של יחידת אתגר בלהב 433 נגד אזרחים המטפלים ברכבם במוסכים באזור שטחי איו"ש בניגוד לחוק. ממשטרת ישראל נמסר כי על פי החוק חל איסור תיקון של כלי רכב ישראלים במוסכים של פלשתינים הממוקמים באזור שטחי איו"ש, תופעה זו מסוכנת, שכן כניסה לאזור השטחים אסורה ועלולה להסתיים בפגיעה בחיי אדם.

    בנוסף, טיפול ברכב במוסכים הללו, אינו בטיחותי מבחינת ביצוע העבודה וחלקי החילוף המותקנים ברכב, וייתכן כי כלי רכב כזה המטופל בשטחים יכול לשמש מטרה לארגוני טרור להכנסת אמל"ח לפגיעה באזרחי ישראל.

    יחידת אתגר בלהב 433 המובילה את המאבק בגניבת כלי רכב, ביצעה בסופ"ש פעילות ממוקדת באזור הכפר נבי אליאס הגובל עם ג'נין ונכנסה למספר מוסכים, אשר מהווים מוקד לטיפול של כלי רכב ישראלים. ידוע כי הטיפול של כלי רכב בשטחים מייצר תעשייה של חלקים גנובים ומעצים את גניבת כלי הרכב בארץ.

    כאמור, במהלך הפעילות אותר באחד המוסכים חשוד תושב קלקיליה, בחשד למעורבות בגניבת כלי רכב. במסגרת האכיפה נתפסו 9 כ"ר ישראלים באמצע תיקון השייכים לתושבים מהרצליה, ראש העין, ת"א, פ"ת ונתניה. כל הרכבים נגררו ובעלי הרכבים יוזמנו לחקירה. נזכיר כי העונש על עבירת איסור תיקון הוא עד 3 שנות מאסר וזאת בנוסף לסיכון חיי אדם.

    בדוברות המשטרה הבטיחו כי פעילות זו תימשך במטרה לשמור על בטחונם של האזרחים ולמנוע פגיעה בחיי אדם, לצד צימצום תופעת גניבת כלי הרכב.



    0 תגובות