הנשיא הרצוג: "הזדמנות להביט בגאווה על הישגיה של מכבי"

    עפר גדנקן No Comments on הנשיא הרצוג: "הזדמנות להביט בגאווה על הישגיה של מכבי"

    באירוע חגיגי שנערך לציון 80 שנה למכבי שירותי בריאות השתתפו יו"ר מכבי מר רן סער, מנכ"לית מכבי גב' סיגל דדון-לוי, חברי דירקטוריון מכבי, מנכ"לי חברות הבת של מכבי ובכירים רבים. במהלך האירוע הובאו דברי נשיא המדינה מר יצחק הרצוג, בהם שיבח את מכבי על פעילותה ותרומתה הכבירה למערכת הבריאות הישראלית. "היתרון הגדול של מכבי טמון באנשיה".

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך אירוע חגיגי לציון שמונים שנה למכבי שירותי בריאות, בו השתתפו כל ראשי, מנהלי ובכירי מכבי, הוקרנו דברי  נשיא המדינה מר יצחק הרצוג לרגל שנת הגבורות של ארגון הבריאות המוביל. "ציון שמונים שנים למכבי זו הזדמנות כפולה", פתח הנשיא. "מצד אחד להביט בגאווה על הישגיה של מכבי ותרומתה העצומה למערכת הבריאות הישראלית, וגם לשאת עיניים קדימה – לסמן עוד יעדים להשגה ופסגות להעפיל אליהן בשנים הבאות".

    הנשיא הרצוג הוסיף עוד כי "קשה לדמיין את עולם הרפואה בישראל ללא קופות החולים אשר נותנות מענה איכותי, מקצועי ורגיש לכלל האוכלוסייה הישראלית על כל גווניה. אני יכול לספר לכם שבכל מקום בעולם ובכל הוועידות הגדולות שהייתי, שמה של מערכת הבריאות, במיוחד השירות בקהילה – קופות החולים והיכולת לספק פתרונות מהירים לקהילה – הפכו לשם דבר בכל העולם. את קופות החולים כמובן לא ניתן לדמיין ללא מכבי שירותי בריאות".

    בדבריו התייחס הנשיא גם לחזון של מכבי והישגיה במאמץ החיסונים למיגור נגיף הקורונה. "החזון של קבוצת מכבי שחותר למצוינות, לחדשנות, להתאמה אישית לצורכי המטופלים – עומד יום יום למבחן הציבור וזוכה לאמונו". "וכמו יתר קופות החולים בישראל – ראינו את העוצמה שלכם בהתמודדות למול מגפת הקורונה. מאמץ החיסונים שהובילה הרפואה בקהילה היה לה נקודת החוזק המשמעותית ביותר ביכולת שלנו לצלוח את המשבר".

    בדבריו הודה הנשיא הרצוג להנהלת מכבי ואיחל לכולם הצלחה רבה. "מאז הקמתה בידי עשרה רופאים ועד היום, היתרון הגדול של מכבי טמון כמובן באנשיה – רופאות ורופאים, אחיות ואחים, טכנאיות וטכנאים, אנשי ונשות צוות מנהלי מעולים. אתם אלה שנושאים בכישרון ובמסירות את ההצלחה של מכבי על כתפיכם. וביום חגכם, חגה של מכבי שירותי בריאות, אני מבקש להודות לכם על תרומתכם האיכותית ורבת השנים למדינה, לעם, לחברה, לכולנו. אני מאמין כי מכבי בהובלתך, המנכ"לית סיגל דדון לוי, תמשיך להיות דוגמה למתן שירות רפואי מתקדם ולדאגה אמיתית למטופליה".



    0 תגובות