חשש בי-ם: חפץ נחשד כמטען חבלה ונלקח לבדיקה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on חשש בי-ם: חפץ נחשד כמטען חבלה ונלקח לבדיקה

    חפץ חשוד אותר הבוקר על ידי חבלני המשטרה בכניסה לירושלים – ונחשד כמטען צינור קטן. החפץ נלקח לבדיקה, ונפתחה חקירה. כעבור שעות הודיעה המשטרה כי החפץ החשוד שאותר היום סמוך לגשר המיתרים בכניסה לירושלים הוא לא מטען חבלה.

    צילום: משטרת ישראל
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר במהלך סריקות יזומות שערכו חבלני המשטרה של מחוז ירושלים בסמוך לגשר המיתרים בירושלים, אותר חפץ חשוד שנראה כמו מטען צינור קטן. בעקבות כך, כוחות המשטרה הוזעקו למקום סגרו את הזירה ואת ציר התנועה הראשי בכניסה לעיר, וחבלני המשטרה של מחוז ירושלים פעלו לטיפול בפריט באמצעות כלים ואמצעים ייעודיים לכך.

    החפץ החשוד נמצא על ידי חבלני המשטרה כשהוא על ציר התנועה ובעקבות זיהויו נסגר לתנועה ציר הכניסה והיציאה מהעיר, והאזור שבו אותר הפריט החשוד נסגר למעבר של הולכי רגל. הפריט החשוד נלקח לטיפול ובדיקה בידי חבלני המשטרה, האזור נפתח לתנועה ונפתחה חקירה שבסופה נמצא כי הפריט החשוד אינו מטען חבלה והחשד הוסר.

    מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הגיע למקום ושיבח את פעילותם, ערנותם ומקצועיותם של חבלני המשטרה במחוז ירושלים שאיתרו את החפץ החשוד במרחב הציבורי. בתום הערכת מצב קצרה שקיים בשטח עם מפקדי הכוחות, ממ״ז ירושלים העביר הנחיות לגבי המשך פעילות מבצעית, חקירתית ומודיעינית וציין: ״הפעילות של חבלני המשטרה הבוקר מהווה הוכחה נוספת למגוון האיומים שאנו מתמודדים עמם, אך ממחישה יותר מכל את הצורך התמידי בפרט בעת הזו להיות דרוכים וערניים, ליזום ולא רק להגיב, ולפעול בכוחות מתוגברים באזור. נמשיך לפעול בכוחות ומערכי שיטור מתוגברים ברחבי העיר לשמירת שלומם ובטחונם של התושבים והמבקרים בירושלים״.

    במשטרת ישראל שבים ומזכירים לציבור: יש לגלות ערנות כל העת לחפצים חשודים, ובכל מקרה שכזה יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל ולהרחיק סקרנים מהמקום עד להגעת המשטרה.



    0 תגובות