מניין ההרוגים עולה: הפצוע האנוש מהפיגוע בי-ם – נפטר

    אבי רבינא No Comments on מניין ההרוגים עולה: הפצוע האנוש מהפיגוע בי-ם – נפטר

    מניין ההרוגים בפיגוע המשולב בירושלים בשבוע שעבר עולה לשניים: טדסה טשומה בן מאדה ז"ל שנפצע אנושות בפיגוע נפטר בליל שבת אחרי ימים של מלחמה רפואית להצלתו

    זירת הפיגוע צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשערי צדק נפטר בערב שבת טדסה טשומה בן מאדה ז"ל שנפצע אנושות בפיגוע בכניסה לירושלים, בכך מניין ההרוגים בפיגוע עולה לשניים. צוותי הטראומה וטיפול נמרץ של שערי צדק נלחמו על חייו אך לצערנו פציעתו הייתה אנושה מאוד.

    מבית החולים 'שערי צדק' נמסר: "אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה ושולחים את תנחומינו. משפחתו של טדסה ז"ל מודה לעם ישראל על התמיכה ומבקשת לכבד את פרטיותה ולהימנע מפניה לבני המשפחה".

    טדסה הי"ד מצטרף לחלל אריה שצ'ופק הי"ד, בן 16, תושב שכונת הר נוף בעיר, תלמיד ישיבת "הרי יהודה" ממושב בית מאיר שנהרג אף הוא באותה זירה קשה בכניסה לירושלים.

    ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו: "בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו של טדסה טשומה בן מאדה, שנפצע אנושות בפיגוע בכניסה לירושלים ונפטר בסוף השבוע מפצעיו. בשבוע שעבר ביקרתי את משפחתו המסורה שעטפה אותו בחום ובאהבה, ואת הרופאים שנלחמו בגבורה על חייו כנגד כל הסיכויים. אני מחבק את המשפחה בשעה קשה זו. יהי זכרו ברוך".



    0 תגובות