מסתמן: הסכם עם יהדות התורה – בשבוע הבא

    אבי רבינא ואיתי גדסי 1 Comment on מסתמן: הסכם עם יהדות התורה – בשבוע הבא

    בשבוע הבא צפויה יהדות התורה להיות המפלגה השניה שתחתום על הסכם עם הליכוד | אלו התפקידים שתקבל הרשימה

    גולדקנופף מגיע לפגישה עם נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash9

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המגעים להרכבת הממשלה: על רקע חתימת ההסכם בין הליכוד לעוצמה יהודית, מסתמן הסכם נוסף שצפוי להיחתם בשבוע הבא – עם יהדות התורה.

    על פי הדיווח, יו"ר יהדות התורה, יצחק גולדקנופף יכהן כשר השיכון, פרוש יחזיק בתיק ירושלים, גפני יכהן כיו"ר ועדת הכספים ויעקב אשר כיו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה. ח"כ אורי מקלב ישמש כשר לשוויון חברתי ויעקב טסלר כסגן שר הרווחה. עוד מהמתווה המסתמן: פינדרוס יכהן כיושב ראש ועדת הבריאות ואייכלר יעמוד גם הוא בראשות ועדה.

    כאמור הבוקר נחתם הסכם קואליציוני ראשון בין עוצמה יהודית לליכוד. ח"כ יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית אמר היום בראיון לתקשורת, כי הוא וחבריו לרשימה מתחייבים "שלא להיכנס לממשלה בלי הציונות הדתית".

    מוקדם יותר עם חתימת ההסכם, אמר איתמר בן גביר: "עוצמה יהודית קיבלה את הכלים להחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל, לדאוג לתושבי הנגב, הגליל, הפריפריה, ולחזק את המורשת והזהות היהודית. נעשה הכול כדי לקיים את מה שהבטחנו". דברי בן גביר.

    ובתוך כך, הרמטכ"ל לשעבר, חה"כ גדי איזנקוט מהמחנה הממלכתי תקף את ההחלטה על הקמת תפקיד השר לביטחון לאומי ומסירתו לעוצמה יהודית. "זוהי בדיחה עצובה על חשבון אזרחי ישראל, כחלק ממשחקי המשא ומתן בו ממציאים תארים לצורך פוליטי ללא קשר למציאות ולצרכי המדינה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מישהו הצליח להבין את התגובה של איזנקוט?