הרמטכ"ל: "תורחב הפעילות המשותפת עם הצבא האמריקני באזור"

    קובי פינקלר No Comments on הרמטכ"ל: "תורחב הפעילות המשותפת עם הצבא האמריקני באזור"

    הסתיים ביקור הרמטכ"ל בארה"ב: "בתקופה הקרובה תורחב באופן משמעותי הפעילות המשותפת עם צבא ארה"ב באזור"

    צילום: דובר צה"ל
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, סיים את ביקורו בארה"ב ושב ארצה. אתמול (רביעי) ביקר הרמטכ"ל במפקדת כוחות הצי של חיל הים האמריקאי בנורפולק, וורג׳יניה. במהלך הביקור הרמטכ"ל לווה ע"י מפקד פיקוד כוחות הצי האמריקאי, אדמירל דריל קאודל וסייר בצוללת גרעינית ובנושאת מסוקים על מנת להעמיק ביכולות המבצעיות שלהן.

    שלשום (שלישי) השתתף הרמטכ"ל בהערכת מצב מבצעית במטה פיקוד המרכז של צבא ארה"ב (סנטקום) שבטמפה, פלורידה. כמו כן, קיים הרמטכ"ל פגישת עבודה עם מפקד סנטקום, הגנרל מייקל קורילה.

    הערכת המצב המשותפת בין המטות העמיקה באתגרים באזור ובראשם איראן. סוכמה "מפת הדרכים" להמשך הפעילות המשותפת והקמת צוותים יעודיים להתמודדות עם האתגר האיראני.

    בסיום הביקור אמר הרמטכ"ל כי "על מנת לשפר את התמודדות עם האתגרים האזוריים, בתקופה הקרובה תורחב באופן משמעותי הפעילות המשותפת עם פיקוד המרכז (מזרח תיכון) של צבא ארה"ב. במקביל, צה"ל ימשיך לפעול באופן נמרץ כנגד ההתבססות האיראנית באזור".

    נזכיר כי הרמטכ"ל נפגש בתחילת השבוע עם בכירי מערכת הביטחון האמריקאית בפנטגון, במטה ה-CIA ובבית הלבן, ונועד עם יו"ר המטות המשולבים, עם שגריר ישראל בארה"ב, עם היועץ לביטחון לאומי האמריקני ועם ראש ה-CIA.

    מדיה: דובר צה"ל



    0 תגובות