השר בר לב נפרד מהמשטרה: "פגשתי מפקדים מעולים"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on השר בר לב נפרד מהמשטרה: "פגשתי מפקדים מעולים"
    צילום: דוברות המשטרה
    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב נפרד היום (חמישי) ממשטרת ישראל, במפגש שקיים עם סגל הפיקוד הכללי של הארגון בראשות המפכ"ל רב-ניצב קובי שבתאי. בפרידה השתתפו גם סגן השר לביטחון הפנים יואב סגלוביץ', ומנכ"ל המשרד תומר לוטן.

    השר לביטחון הפנים עמר בר-לב: "בשנה וחצי האחרונה ביטחון הפנים של מדינת ישראל הפך להיות נושא מרכזי בביטחון הלאומי. ההכרה שביטחון הפנים של ישראל נמצא בסכנה בעקבות אירועי 'שומר החומות', הייתה נהירה לכולם, ומשטרת ישראל היא הנושאת העיקרית בנטל. עשינו המון, והעובדות מדברות בעד עצמן. הגדרנו את המאבק בפשיעה בחברה הערבית ואת הפקת הלקחים מ'שומר החומות' כמטרות מרכזיות, ובהחלט עמדנו בהן וקצרנו הצלחות רבות. פגשתי מפקדים ומפקדות מעולים ומחויבים, בהובלת המפכ"ל עימו עבדתי בשיתוף פעולה פורה, ושוטרים ושוטרות בכל הדרגים שמוכנים לסכן את חייהם למען אזרחי ישראל. אני גאה שזכיתי להיות השר שלכם".

    סגן השר יואב סגלוביץ': "כשהגעתי לתפקיד, מצאתי משטרה מתקדמת מאוד טכנולוגית, ונחושה מאוד להתמודד עם האתגרים שניצבים בפניה. המשטרה היא ארגון חזק, והחשיבות שלה לביטחון הלאומי של מדינת ישראל ברורה לחלוטין. העיסוק שלי במבצע 'מסלול בטוח' היה עבורי משימה חשובה מאוד שהצלחנו בה לא מעט והתחלנו שינוי משמעותי ממה שקורה במדינת ישראל. זה קרה בזכות שיתוף פעולה מרשים עם המפכ"ל והניצבים, ואני מבקש להודות להם על כך".

    מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב קובי שבתאי: "היה לך, השר, האומץ האישי והציבורי להגן על השוטרים גם במצבים מאוד לא פשוטים, ועשית את זה בצורה ראויה להערכה. עברנו ביחד, בעבודה משותפת, שנה וחצי מאוד אינטנסיבית הן במאבק מול הטרור והן במאבק בפשיעה, בפרט בחברה הערבית, והיו לנו הצלחות מבצעיות רבות שנבעו מהבנה משותפת, שביטחון הפנים של מדינת ישראל הוא כיום נדבך מרכזי בביטחון הלאומי שלנו, עובדה שמניחה על כתפינו אחריות כבדה מאוד ואתגרים עצומים. במשטרת ישראל יש שוטרים ושוטרות בכל דרגי הפיקוד שמקדישים את חייהם למען המשימה, ואני שמח שזכית לפגוש בהם בסיוריך הרבים, ולהכיר את איכויותיהם. אני מבקש להודות לך בשמי ובשם משטרת ישראל, ולאחל לך הצלחה בהמשך הדרך".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      השאלה מה הם פגשו