דודו של הנער שנחטף: "הוא היה חי, המחבלים רצחו אותו"

    אסתי פלד No Comments on דודו של הנער שנחטף: "הוא היה חי, המחבלים רצחו אותו"

    אדי פרו, דודו של הנער הדרוזי טירן פרו שנחטף על ידי מחבלים חמושים מבית החולים בג'נין לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו ראינו את זה במו עינינו, הם הגיעו עם נשקים שלופים, נכנסו לתוך חדר הטראומה, ופשוט ניתקו אותו מהמכשירים, ורצחו אותו" | האזינו

    צילום: Shir Torem/Flash90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנער טירן פרו נפצע קשה בתאונה בג'נין ופונה לבית חולים מקומי. אמש, פרצו מחבלים חמושים לבית החולים וחטפו את גופתו. דודו, אדי פרו, שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" ותיאר את השתלשלות העניינים.

    פרו: "הוא נסע לג'נין להתקין משהו ברכב שלו. המגזר הלא יהודי יותר קל לו להיכנס לשטחים כי הוא דובר את השפה. הוא נסע לשם כדי לחסוך כמה שקלים" פתה הדוד.

    "הם נפצעו במצב קשה, ופונו באמבולנסים לבתי חולים מקומיים. הפצוע השני נפצע בראש והעבירו אותו לרמב"ם, את אחיין שלי לא יכלו להעביר עקב אופי הפציעה" סיפר.

    "הוא פונה לבית חולים מקומי. אנחנו מייד הגענו לבית החולים, הוא עבר ניתוח, ראינו שמצבו קשה אבל יציב, אמרו לנו שה- 24 שעות הראשונות הן קריטיות, ואם הוא ישרוד נוכל להעביר אותו לבית חולים ישראלי".

    "עד הרגע שהגיעו המחבלים הוא היה מחובר למכשירים והיה חי. אנחנו ראינו את זה במו עינינו. לא עיכלנו את מה שקורה, הם הגיעו 20\30 איש רעולי פנים עם נשקים שלופים, נכנסו לתוך חדר הטראומה, ופשוט ניתקו אותו מהמכשירים, ורצחו אותו. אין הסבר אחר".

    "אני שמעתי מישהו שם שאמר שהוא ממשפחה של אנשי ביטחון. כל חברי הכנסת הערבים שאומרים שהם רוצים שלום, לא מגיבים שום דבר על המעשה הנורא הזה".

    "אני עצמי דיברתי עם שר הביטחון, אנחנו מרגישים חלק מאזרחי ישראלים, אנחנו מרגישים שווים בין שווים, וסומכים על כוחות הביטחון. האירוע הזה שינה לי את תפיסת החיים, צריך עכשיו הרבה יותר להיזהר מלהיכנס למקומות האלו".

    האזינו לשיחה המלאה:

     

     



    0 תגובות