הנהג משחזר: "פתאום נשמע פיצוץ, החלונות התנפצו וכולם ברחו"

    אסתי פלד 2 Comment on הנהג משחזר: "פתאום נשמע פיצוץ, החלונות התנפצו וכולם ברחו"

    נהג האוטובוס מהזירה בצומת רמות, מוטי גבאי שוחח עם 'קול חי': "פתאום שומעים פיצוץ גדול, עשן, כל החלונות מתנפצים… כולם ירדו החוצה ואז אתה מבין איזה נס, האוטובוס מפורק – אבל כולם רצים ואין נפגעים ברוך ה'"

    צילום: Olivier Fitoussil/Flash90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיגוע בירושלים: נהג האוטובוס מהזירה בצומת רמות, מוטי גבאי סיפר לרב משה בן לולו בתכנית הצהריים על הנס הגדול: "יצאתי כרגיל לעבודה בקו שלי לרמת שלמה, שמעתי ברקע על הפיגוע בכניסה לעיר. אני מגיע לצומת רמות ופתאום שומעים פיצוץ גדול, עשן, כל החלונות מתנפצים ופתאום אתה גם בתוך העניין".

    "מיד הבנתי שזה פיגוע נוסף", המשיך. "אנשים צעקו באוטובוס. דבר ראשון פתחתי דלתות. כולם ירדו החוצה ואז אתה מבין איזה נס, האוטובוס מפורק, כל הזכוכיות – אבל כולם רצים ואין נפגעים ברוך ה'. זו תחנה שהיא כמו תחנה מרכזית, כל הנוסעים מרמות ומרמת שלמה מתנקזים לשם. מקווה שנחזור לעצמנו מהר".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      התגובה שלי כמעט שנגמרות המילים פיגוע אחרי פיגוע וצרות רודפות צרות ממש שרשרת של דברים שקשה כבר להכיל יש מלא עבודה ליועצים חינוכיים ולמטפלות רגשיות ןלפסיכולוגים ומה לא.אז מתי יבוא משיח?????

      1. אני רוצה לעורר נקודה למחשבה ..
        דבר ראשון ליבי עם הפצועים ואני כאוב מאוד על הסבל שהם עוברים ובפרט משפחת הנרצח הי"ד שהשם ישלח רפואה שלמה לכל חולי עמו ישראל
        שנית: על ארץ ישראל נאמר "ארץ אשר תמיד עיני השם אלוק' בה" הקב". כל הזמן כביכול מסתכל על ארץ ישראל ופה זה המקום להודות להשם על כל מה שהערבים ימ"ש מנסים לעשות לנו ולא מצליחים , אמר משהו כזה מישהו מהממשלה , רק שהוא התמקד בכוחי ועוצם ידי שכמה פיגועים המשטרה וצה"ל והשב"כ מנעו בתכלס
        אם השם לא ישמור עיר שווא שקד שומר