המשטרה: "היו התרעות זמן רב, לא היה מידע מדויק"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה: "היו התרעות זמן רב, לא היה מידע מדויק"

    במשטרה מעדכנים כי לא היה מידע מדויק על האירוע, אך ישנם התרעות כלליות על כל מיני מקומות מזה זמן רב. ההשערה הראשונית שמדובר בשני פיגועים הקשורים אחד לשני

    זירת הפיגוע בירושלים צילום: Olivier Fitoussil/Flash90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיגוע בירושלים: ניצב סיגל בר צבי, ראש אגף המבצעים במשטרת ישראל עדכנה לפני זמן קצר כי מדובר בשני מטעני חבלה רבי עוצמה איכותיים עם רמת נזק גבוהה שהיו מוסתרים מאחורי תחנות האוטובוס ובסבך שיחים. בסך הכל בשני המוקדם – הרוג ו-26 פצועים.

    "אנחנו עדים לאירועי טרור, רובם באיו"ש חלקם בירושלים. הכוונה בפיגוע הזה היא לפגוע בחוסן הציבורי. ישנם התרעות רבות מזה זמן רב", מסרה בר צבי. "קיימים הרבה מאוד סיכולים של המודיעין".

    עוד מסרו במשטרה כי כוחות המשטרה דרוכים בשטח לרבות כלל מערך האופנועים, כל מחוזות המשטרה פועלים בכוחות מתוגברים ובעיקר במקומות הומי קהל. המשטרה העלתה את רמת הכוננות על מנת לתת מהיר מענה ומיידי. שוטרי המטות (תומכי הלחימה) יוצאים החוצה לעבודת שטח ביחד עם כמות גדולה של מתנדבים. בנוסף, מוקדי החירום 100 תוגברו בכוח אדם לקבלת דיווחים מהציבור.

    במשטרה מנחים את הציבור לציית להנחיות של המשטרה בנושא חפצים חשודים או אנשים חשודים.

    במשטרה מאמינים שיתפסו את חוליית המחבלים. "לא היה מידע מדוייק על האירוע, ישנם התרעות כלליות על כל מיני מקומות מזה זמן רב. ההשערה הראשונית שמדובר בשני פיגועים הקשורים אחד לשני ולכן אנחנו חושבים בחוליה מאורגנת", נמסר.



    0 תגובות