חה"כ מילביצקי: "אני מציע לפרק את הרשות הפלסטינית"

    אסתי פלד No Comments on חה"כ מילביצקי: "אני מציע לפרק את הרשות הפלסטינית"

    חה"כ חנוך מילביצקי בריאיון ל'קול חי': "האויב הערבי מקבל את התחושה שאנחנו לא איתנים כמו פעם בזכותו על הארץ ובהגנה עליה. לפני אוסלו הייתה שליטה מאה אחוז של ישראל על השטחים ועניינים אזרחיים התנהלו עם מנהיגים אזוריים וזה מה שצריך לעשות לדעתי"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיגוע בירושלים: חה"כ חנוך מילביצקי (הליכוד), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר (רביעי) והתייחס לצורך לזרז את הקמת הממשלה ברקע המצב. "אני מקווה שאלו שיושבים על המלאכה – ישכילו להגיע להבנות. למרות שאני בטוח שההתעקשות של כולם נובעת מאידיאולוגיה. מי ישב באיזה תיק פחות חשוב בעיני מהצורך להקים את הממשלה ומהר".

    "אני סבור שהגיעה העת להישיר מבט לעם ולהגיד לו שכל הסיפור של שתי מדינות לא יהיה ומתוך זה להסתכל האם המשך קיומה של גוף הטרור הזה הרש"פ הוא אינטרס ישראלי", אמר מילביצקי.

    לדבריו "זו מדינת העם היהודי. לפני אוסלו הייתה שליטה מאה אחוז של ישראל על השטחים ועניינים אזרחיים התנהלו עם מנהיגים אזוריים וזה מה שצריך לעשות לדעתי".

    הוא טען כי "האויב הערבי מקבל את התחושה שאנחנו לא איתנים כמו פעם בזכותו על הארץ ובהגנה עליה. רק לפני יומיים התפרסם שאסירים ביטחוניים בכלא צופים במשחקי כדורגל. צריך מלחמה עיקשת בטרור ובשולחיו. כרגע המלחמה הזו לא מתנהלת עד הסוף. בעיני הממשלה תימדד כמקשה אחת. פחות חשוב מי ישב באיזה משרד".



    0 תגובות