עמוס גלעד: "זה לא גל – זה פיגוע שהצליח בין הרבה אחרים שלא"

    אסתי פלד 1 Comment on עמוס גלעד: "זה לא גל – זה פיגוע שהצליח בין הרבה אחרים שלא"

    האלוף במיל' עמוס גלעד על הפיגוע בירושלים: "אני לא מסכים שאנחנו בגל של פיגועים. מערכת הביטחון מבצעת פעולות מנע 24/7. אני לא חושב שזה תמרור אזהרה לממשלה. ניסיונות פיגועים יש כל הזמן. על הרוב לא שומעים כי המערכת מונעת את זה"

    צילום: Revkin Fenton/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיגוע בירושלים: האלוף במיל' עמוס גלעד, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר (רביעי). "אין קשר בין ההצהרות של הפוליטיקאים למציאות. בשטח מערכת הביטחון עושה את העבודה. אני לא מסכים שאנחנו בגל של פיגועים. מערכת הביטחון מבצעת פעולות מנע 24/7. יחד עם זאת הרש"פ בתהליך דעיכה, השטח הפלסטיני מבעבע. אני לא חושב שזה תמרור אזהרה לממשלה. ניסיונות פיגועים יש כל הזמן. על הרוב לא שומעים כי המערכת מונעת את זה".

    "כשפוליטיקאים מדברים על 'לנקוט צעדים יותר קשים' – מה זה אומר?", תהה גלעד. "זה לא סוד שאנחנו בתהליך של עימות עם הפלסטינים.יש תהליך הידרדרות קבוע ביננו לבינם. אם הרש"פ תקרוס אנחנו נהיה בצרה כי נצטרך לנהל את כל המשאבים האדירים של החינוך והביוב שם".

    לדבריו, המצב הנוכחי אינו הגרוע ביותר: "זה רק חלק קטן ממה שעלול לקרות, למשל אם תהיה עלייה להר הבית ברמדאן זה עלול להוביל למלחמת דת עם כל המוסלמים. זה החלום של סינואר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מבלבל את המוח.."אם אוייבים לא משלימים,, אוייבים הורגים"!!!!!