חה"כ טור-פז: "יש ציבור גדול שמפוחד מהממשלה הזו"

    אסתי פלד 5 Comment on חה"כ טור-פז: "יש ציבור גדול שמפוחד מהממשלה הזו"

    חה"כ משה טור-פז בריאיון ל'קול חי': "אני הייתי גם חייל וגם אברך, מכיר בערך לימוד תורה ובערך השירות בצבא. צריך לחשוב על גבול של כסף שאפשר לקחת מקופת המדינה עבור זה. הגבר החרדי מרוויח פחות מהגבר החילוני כי הכישורים איתם הוא מגיע לשוק העבודה נמוכים יותר"

    צילום: Miriam Alster/FLASH90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ משה טור-פז (יש עתיד), שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, והתייחס לטענות לפיהן רה"מ לפיד מתייחס לחרדים בהתאם למצב הפוליטי. "אני לא מקבל את התיאוריה הזו. לא זו הייתה כוונתו של לפיד, הוא הגיב לדברים מסוימים שנכתבו. אני יודע מחברי החרדים שהרבה מהכותרות שיוצאות החוצה הן בבחינת בלוני ניסוי".

    לדבריו "לפיד לא שינה את טעמו והיד מושטת אל כלל הציבורים בישראל. יש ציבור גדול שנמנה על המחנה שהפסיד בבחירות האלה שמאוד מפוחד. למאזין החרדי הדרך היחידה לדמיין את זה היא להיזכר בתחושתו כשקמה הממשלה שלנו ושמע איך למשל ליברמן מדבר. זו התחושה".

    "זה לא נכון שאף אחד לא גינה את דברי ליברמן", הדגיש. "אמרתי בכל במה שהחרדים היו חסרים בממשלה הזו. שותפויות הם צו השעה כיום. אני קורא לכל הצדדים להירגע".

    הוא סיפר: "אני הייתי גם חייל וגם אברך, מכיר בערך לימוד תורה ובערך השירות בצבא. הייתי אברך שנתיים וקיבלתי מלגה קטנה, וגם עבדתי כרכז ביטחון. צריך לחשוב על גבול של כסף שאפשר לקחת מקופת המדינה עבור זה. הגבר החרדי מרוויח פחות מהגבר החילוני כי הכישורים איתם הוא מגיע לשוק העבודה נמוכים יותר. כך גם אצל הנשים".

    ביחס למערכת המשפט, אמר: "בסוף כולם צריכים את בית המשפט. כל ציבור יכול להגיע להיות מיעוט שיזדקק לבית משפט שיגן על מיעוטים".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אתה עם לפיד אתה לפיד!!! מה קשור אברך לשעבר וכל הלחוחי פנכה אתה צבוע ומטורלל והכי מסוכן!

    2. 3

      ממש כמו שאמר חה"כ טור-פז: יש אנשים שעכשיו מרגישים על בשרם את הפחד שחווה הציבור החרדי מהשלטון החולף.
      לא נורא! זה לא מזיק לבריאות להרגיש לפעמים את התחושה של הנרדף והמקופח.

    3. 2

      אדון טור-פז.
      אני ממש לא מודאג מציבור המודאגים…
      זה לא מזיק לבריאות להרגיש מדי פעם את התחושה הקשה שחווה הנרדף והמקופח.

    4. 1

      לעבוד ברשות התעופה ולקבל 14000 ש"ח צריך כישורים ?!ולחרדים לא נותנים שם לעבוד רק בגלל שהם חרדים ועוד הרבה מקומות עבודה יש מליון עובדי מדינה ששם זה הולך חבר מביא חבר ולא כישורים