חה"כ אלמוג כהן: "אני אומר בוודאות מלאה שנעמוד במשימה"

אסתי פלד 1 Comment on חה"כ אלמוג כהן: "אני אומר בוודאות מלאה שנעמוד במשימה"

חה"כ אלמוג כהן בריאיון ל'קול חי': "אנחנו חייבים לפתור את זה. אי אפשר לוותר על הנגב. אני אומר לך בוודאות מלאה שנעמוד במשימה. מי שלא מקבל עליו את עול הממלכה – יקבל אותו על ראשו. בע"ה נצליח – הקב"ה איתנו"

צילום: משה ביטון
22:46
23.04.24
הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית), שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על תכניתו לטיפול בנושא הפשיעה והטרור: "יש לנו תוכנית סדורה שיש בה גם מקלות וגם גזרים. זה אירוע אסטרטגי לאומי – לא מקומי. אנחנו חייבים לפתור את זה. אי אפשר לוותר על הנגב. אני אומר לך בוודאות מלאה שנעמוד במשימה". 

"המודל של ג'ליאני בניו יורק מוליך אותנו", הוסיף "אבל אנחנו לא שם כי בארה"ב הקלות על ההדק שונה לחלוטין. יחד עם זאת נהיה מאוד אגרסיביים כי אין דרך אחרת. נעשה הפרדה מאוד ברורה בין מי שרוצה מלחמה לאלה שלא, ומי שרוצה – נגיע אליו. מי שלא מקבל עליו את עול הממלכה – יקבל אותו על ראשו. בע"ה נצליח – הקב"ה איתנו".

כהן התייחס לדרישת עוצמה יהודית את תיק הנגב והגליל: "אנחנו יודעים שגם נושא הרווחה הוא סיפור קריטי ליכולת לשנו לשקם את הנגב ולצמצם את הפערים. תושבי הנגב חיים ארבע שנים פחות מתושבי המרכז. יש בי"ח אחד בכל הנגב".



1 תגובות

מיין תגובות