המו"מ הקואליציוני: גפני נפגש עם נתניהו ויריב לוין

    איתי גדסי No Comments on המו"מ הקואליציוני: גפני נפגש עם נתניהו ויריב לוין

    החלה פגישה בין יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ליו"ר דגל התורה משה גפני. בפגישה נוכח גם בכיר הליכוד ח"כ יריב לוין

    נתניהו וגפני
    12:03
    24.04.24
    אתר קול חי No Comments on התקדמות או תעתוע: "חמאס הגמיש את דרישותיו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשא ומתן הקואליציוני: החלה פגישה בין יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ליו"ר דגל התורה משה גפני. בפגישה נוכח גם בכיר הליכוד ח"כ יריב לוין.

    מוקדם יותר היום אמר גפני בריאיון לכאן חדשות כי הוא כועס על כך שדגל התורה הולכת לקבל פחות תיקים ממה שמגיע לה. "אני אפגש בנושא עם נתניהו ויריב לוין. אחרים שמעכבים את הקמת הממשלה בשביל תיקים מקבלים הרבה יותר", אמר.

    יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' נצפה היום בכניסתו לפגישה עם הרב חיים דרוקמן, ככל הנראה להתייעצות בנוגע למו"מ. לפי דיווח בישראל היום, דרעי עדיין מתקשה לוותר לסמוטריץ' על תיק האוצר.

    ביטן נגד נתניהו: "הוא עבר את הגבול"

    חלוקת התיקים המסתמנת לפי שעה: מירי רגב – שרת החינוך, יואב גלנט – שר הביטחון, אמיר אוחנה – שר החוץ, יריב לוין – שר המשפטים. אופיר אקוניס או יואב קיש צפויים לקבל את תפקיד יו"ר הכנסת.

    אריה דרעי – שר הפנים והתחבורה וסגן או ממלא מקום ראש הממשלה. בנוסף, ש"ס תקבל את תיק הנגב והגליל, שירותי הדת, בריאות ותיק נוסף. יהדות התורה צפויה לקבל את משרדי השיכון וירושלים וועדת הספים.

    בן גביר ועוצמה יהודית – השר לביטחון פנים, יתכן שמשרד החקלאות ותיקים נוספים. גם נציג נעם אבי מעוז צפוי לכהן כסגן שר, ככל הנראה במשרד ראש הממשלה. בהארץ דווח כי בממשלה הבאה צפויים לכהן למעלה מ-30 שרים.

    ב'שטח מונציפאלי' ב'קו עיתונות' דווח היום כי חבר הכנסת דודי אמסלם מ'הליכוד', שוקל את התמודדותו לראשות העיר ירושלים בבחירות הקרובות. בסיעות החרדיות עולים קולות של תמיכה ברעיון.



    0 תגובות