מקומם: רופא קנה עוגות למחבל, הנפצע בפיגוע דורש לפטרו

    נתי קאליש No Comments on מקומם: רופא קנה עוגות למחבל, הנפצע בפיגוע דורש לפטרו

    אליהו דהן שנפצע קשה בפיגוע בירושלים לפני כשבועיים דורש ממשרד הבריאות ובית החולים 'הדסה עין כרם לפטר' את הרופא שהביע תמיכה ופינק את המחבל שביצע את הפיגוע. עו"ד חיים בלייכר: "ד"ר מחאג'נה בהיותו תומך טרור מהווה איום בטחוני מיידי עבור כל יהודי הנתון לטיפולו". תגובת הדסה: "האירוע בבירור משמעתי, אנו רואים בחומרה את מעורבותו של המתמחה"

    זירת הפיגוע צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת הרופא שפינק ותמך במחבל: נפגע הפיגוע, אליהו דהן, אשר נפגע פצעים קשים, בפיגוע הדקירה בגבעת המבתר לפני מספר שבועות בירושלים, פנה באמצעות עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו למשרד הבריאות ולבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, בדרישה לפטר את ד"ר אחמד מחאג'נה, רופא בבית החולים הדסה עין כרם אשר העניק פינוקים והביע תמיכה במחבל מוחמד אבו קטיש ממזרח ירושלים אשר דקר אותו באכזריות.

    במכתבו כתב בין היתר עו"ד בלייכר: "בזמן שמרשי נאבק על הסיכוי לשוב לאיתנו ולשקם את חייו, התפרסם בכלי התקשורת דבר היות המחבל הנתעב מקבל תמיכה, פינוקים והערצה מצד רופא המתמחה בבית החולים הדסה עין כרם. ד"ר מחאג'נה הזמין עבור המחבל אבו קטיש מיני מתיקה מרולדין, בניגוד לנהלים, ואף הצטלם עמו, חרף הזהרות השוטרים שהוצבו להשגחה על המחבל", תיאר בלייכר את מעשיו של הרופא.

    עוד נכתב במכתב כי "קשה לבטא את עומק הזעזוע מכך שרופא האמון על הצלת חיים בבית חולים ישראלי, עסוק בעידוד טרור ומרצחים שפלים שכל מטרתם רצח והרג ישראלי. ד"ר מחאג'נה בהיותו תומך טרור מהווה איום בטחוני מיידי עבור כל יהודי הנתון לטיפולו", כתב בלייכר.

    במכתב הודגש כי הרופא מנצל את מעמדו לצורך תמיכה בטרור: "מרשי, המשלם את מחירו הכבד של הטרור, מצפה כי מדינת ישראל ומוסדותיה ידאגו הן לעשיית צדק והן להסרת גורמי סיכון מנקודות רגישות, לבל יסבלו אחרים גורל דומה לשלו. בהיות הרופא במעמדו, תוך ניצול המעמד לתמיכה בטרור, הרי שיש בכך כדי לפגוע בביטחון הציבור – בין שע"י מתן דרור להסתה ובין בסיכון מטופליו של הרופא ממש. על כן, אבקש לפעול בהקדם לשלילת רישיונו הרפואי של ד"ר מחאג'נה, כמו גם להדחתו מעבודתו בבית החולים לאלתר", חתם בלייכר.

    נזכיר, כי הפיגוע הקשה התרחש בשבת לפני מספר שבועות. ברחוב ששת הימים בירושלים, סמוך לתחנת הרכבת הקלה. המחבל תקף את דהן באמצעות סכין, ודקר אותו באכזריות, דהן נפצע באופן קשה ופונה לבית החולים. המחבל הצליח להימלט, ונוטרל בתום מרדף בידי שוטר במגרש כדורגל סמוך.

    מבית החולים הדסה עין כרם נמסר במענה לפניית "קול חי": "הדסה פועלת בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל ועם גורמי הביטחון ועומדת בקשר רציף מולם, בימים אלה מתברר האירוע בבירור משמעתי. בכל מקרה, יודגש כי אנו רואים בחומרה את מעורבותו של המתמחה באירוע".

     



    0 תגובות