ח"כ מקלב: "יש התקדמות במו"מ מול הליכוד"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ מקלב: "יש התקדמות במו"מ מול הליכוד"

    ח"כ אורי מקלב מיהדות התורה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "בנושאי החינוך אנחנו יורדים לפרטי פרטים, אנחנו לא רוצים להגיע למצב שיהיו דברים לא ברורים. לא נירתע מלעשות דברים בגלל הסתה" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מקלב לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו כרגע במו"מ עם הליכוד, אנחנו מתקדמים בסעיפים. יש רצון טוב בשני הצדדים, יש עוד דברים שנצטרך להגיע בהם להסכמות. חשבנו שזה יהיה מהר, אנשים פיתחו ציפיות שהממשלה תוחלף מהר. זה דבר טבעי שמתנהל מו"מ, ואנחנו נקים ממשלה בסוף".

    "אני לא חושב שהליכוד מחפש להסכים לדברים מעורפלים. פעם היה את כחלון וליברמן ובמו"מ היינו צריכים להתחשב בהם, היום אנחנו לפני קואליציה הומוגנית. אנחנו לא מתעלמים מההסתה, אבל לא נירתע מלעשות דברים בגללה".

    מקלב התייחס גם להסתה של לפיד: "לפיד היה במסווה כל התקופה האחרונה, עכשיו הוא חזר למה שהוא היה תמיד".

    "בנושאי החינוך אנחנו יורדים לפרטי פרטים, אנחנו לא רוצים להגיע למצב שיהיו דברים לא ברורים. אנחנו מטפלים בנושא השכר של העובדים החרדים. בנושא יוקר המחייה והדיור אנחנו בדעה אחת, אנחנו דנים איך לטפל בנושא הזה ברצינות".

    בהתייחסות לרפורמות במערכת המשפט אמר: "פסקת ההתגברות מחזקת את מעמד הכנסת אל מול בית המשפט. הקואליציה הזו יודעת שאם היא רוצה לנהל מדיניות, צריך לחזק את הכנסת. בג"ץ ביטל חוקים שהיו חשובים. החוק הכי חשוב לנו נפגע מבג"ץ".

    "בג"ץ לא נבחר על ידי העם והוא לא מייצג את העם, יש לו אג'נדה מאד ברורה, זה מתבקש לחזק את כח הכנסת מולו".

    האזינו לריאיון המלא:

     



    0 תגובות