- רדיו קול חי - -

הילולת רחל אימנו: המשטרה נערכת, אלו הסדרי התנועה

בעולם היהודי יציינו בשבת הקרובה את יום פטירתה של רחל אימנו, בי"א אלול. לרגל ההילולא המונים צפויים לפקוד את מקום קבורתה שבבית לחם בסוף השבוע הזה ובתחילת השבוע הבא.

בתום היערכות, תיאומים והכנות שבוצעו בשבועות האחרונים, מחוז ירושלים במשטרה השלים את היערכותו לקראת האירוע, ומפרסם הנחיות לציבור העולים.

במהלך ימי ההילולה, מאות שוטרים ולוחמי מג"ב בסיוע סדרנים, יתפרסו באזור ובמתחם הקבר עצמו, לאפשר את קיומה התקין והבטוח של ההילולא. המשטרה תפעל לשמירה על הביטחון והסדר הציבורי, לשינוי בהסדרי התנועה, לויסות והכוונת התנועה -בהתאם לעומסים ולתפוסת הקהל המרבית במתחם, הכל תוך צמצום הפגיעה בשגרת החיים באזור ככל שניתן ובמטרה לאפשר הגעה ועזיבה בטוחה של הציבור הצפוי לבקר במתחם קבר רחל במהלך ימי ההילולא.

במשטרה מדגישים כי לא תותר כניסה רגלית או ברכב פרטי למתחם קבר רחל במהלך ימי ההילולא, אלא רק באמצעות היסעים מאורגנים שיצאו במרוכז ממתחם אצטדיון טדי מיום חמישי עד מוצאי שבת, וביום ראשון החל משעה 09:30, מערך קווי השירות יצא מרחוב הנשיא השישי. לרשות הציבור יופעלו חניונים במתחם איצטדיון טדי, וממנו יופעל מערך קווי שירות למתחם קבר רחל.

הסדרי מערך ההיסעים:

הסדרי תנועה:

בשל עומסי תנועה הצפויים לסירוגין במהלך ימי ההילולה, מומלץ לנוסעים לאזור גילה לנסוע בציר 50, בגין דרום.

הנחיות לציבור המשתתפים בהילולה: