- רדיו קול חי - -

אחרי ההצלחה החרדית: האסטרטגים חושפים את הקלפים

צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

רגע לאחר ההישג המרשים של המפלגות החרדיות בבחירות שהקיימו אתמול, המוחות שמאחורי הקמפיינים של ש"ס ויהדות התורה, התכנסו לשיחה ב"מהדורת הבוקר" עם בצלאל קאהן ודוד חכם.

בתחילת השיחה השניים חלקו פרגונים הדדיים על ההצלחה בשתי המפלגות: "אנחנו פנינו אמנם גם לקהל המסורתי, אבל בדגל הצליחו עם מערך הסברה מצויין שהוציא את המצביעים לקלפיות. אם היו מתחילים מוקדם יותר אולי היו מרחיבים את המעגלים".

"אנחנו הבאנו 70 אלף קולו חדשים, עשינו את זה על ידי קמפיין מדוייק מהרגע שנפלה הממשלה. בכל מגזר הבאנו את המסרים

זלץ: "הקמפיין של ש"ס היה מבריק, הם פנו בצורה מוצלחת לקהל היעד, ההצלחה שלהם היא הצלחה שלנו".

ביכלר: "היו רעיונות שלנו לסרטונים שיכלו להביא נתוני צפיות מטורפים, אבל התמקדנו במסר שיעבוד על אנשים שיגיעו לקלפי. הסרטון של הרב יגאל כהן שהעביר את המסר שההצבעה היא לקב"ה והסרטון של מרן מאחורי הפרגוד הביאו את התוצאה הסופית".

זלץ: "המטרה שלנו הייתה לשקף לציבור איך גדולי התורה לוקחים אישית את הנושא, כשהציבור ראה את המסירות של גדולי ישראל למערכה זה מה שעשה את המהפכה".

ביכלר: "היקף העוצמה של הציבור החרדי היה תמיד בבחינת רב הנסתר על הגלוי, הפעם הציבור הביא מספרים מטורפים".

השיחה המלאה:

/wp-content/uploads/2022/11/WhatsApp-Audio-2022-11-02-at-09.59.49-1.mp3 [1]