גנץ תוקף את השר שי: "אנחנו לא מכרנו נשק לאוקראינה"

    אסתי פלד No Comments on גנץ תוקף את השר שי: "אנחנו לא מכרנו נשק לאוקראינה"

    שר הביטחון בני גנץ בריאיון עמוס כותרות לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "

    צילום: ניקול לסקבי, משרד הביטחון
    8:13
    18.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך מפתחים את תכונת האומץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ בריאיון ל"מהדורה המרכזית": "עברנו אירועים לא פשוטים אני מצר על החיילים שנפלו, עם ישראל חזק מאירוע קשה ככל שיהיה, תגברנו את השטח בגדודים רבים".

    "אני מאמין שהמחנה הממלכתי הוא הגשר הפוליטי לחבר בין הימין לשמאל. נקווה להביא כמה שיותר קולות שהלגיטימציה הציבורית תהיה גבוהה. אנחנו שמים דגש על הביטחון ועל האתגרים החברתיים בישראל, אנחנו חיים כאן יחד בסופו של דבר" אמר גנץ, "אני רוצה להקים ממשלת אחדות רחבה ככל האפשר ללא קיצוניים משני הצדדים, אפשר לעשות את זה".

    בעניין מכירת נשק לאוקראינה: "אני רוצה להבהיר שאנחנו לא מכרנו נשק לאוקראינה, העברנו להם סיוע רפואי והומניטרי, זה צריך להיות ברור, אנחנו לא מכרנו לה נשק. אם נחמן שיש טוען שמכרנו או נמכור הוא טועה. אני שר הביטחון ואני אחראי על ייצוא הנשק של ישראל".

    על הסוגיות שמאתגרות את ישראל בפן החברתי אמר: "אנחנו מדינת הלאום של העם היהודי, כך נוצרנו כאן בישראל המודרנית, אני מאמין שבשיח נכון נוכל להגיע להסכמות, ברוח "זה נהנה וזה לא חסר" אם נחפש רק לקחת אחד מהשני לא נצליח להתקיים כאן" טען גנץ.

    "הממשלה פועלת לפי הלוח היהודי באופן כללי, אבל לכל מקום יש את המאפיינים שלו, תל אביב זה לא מאה שערים. רשות מקומית צריכה להחליט על דברים כאלה. זה פתרון סביר שמחבר בין שמירת המסורת לבין ההתאמות שנדרשות בכל מקום ספציפי".

    "אני חושב שבחינוך צריך ללמד כמה שיותר לימודים ממלכתיים, מצד שני, צריך גם לעודד לימודי ליבה, גם הרמב"ם היה רופא לצד גדלותו בתורה" כך גנץ. אבי מימרן: "אבל גדל פה דור שלא יידע מי זה הרמב"ם!", גנץ: "אני בהחלט מסכים שצריך ללמד את זה".



    0 תגובות