שרת הפנים שקד: "אנחנו הסיכוי של הימין, לא להסתמך על הצבעת הערבים"

    אסתי פלד 1 Comment on שרת הפנים שקד: "אנחנו הסיכוי של הימין, לא להסתמך על הצבעת הערבים"

    איילת שקד, שרת הפנים לאבי רבינא ב'מהדורה המרכזית': "לא תמצא שום פוליטיקאי ימני שעשה חצי ממה שעשיתי, אם במערכת המשפט אם היישובים בנגב" | "הממשלה האחרונה עזרה גם לציבור החרדי. מי שמנע את גזירת המעונות היו אני וניר אורבך. גם גזירת הגיוס לא עברה"

    צילום: פלאש 90
    17:24
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on אלי ברזל משיק סינגל בכורה: "שומר עלינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת הפנים, איילת שקד לאבי רבינא ב'מהדורה המרכזית': "אנחנו היינו בעד הפסילה, בל"ד לא צריכה להיות בכנסת ישראל. אבל אני מאמינה שבית המשפט יהפוך את זה, הניסיון מלמד את זה. תמיד מפלגות הימין תמכו בפסילתה"

    "הימין כולו יצליח להרכיב ממשלה עם נעבור את אחוז החסימה. ברוב הסקרים יש לגוש הימין 59 מנדטים מלבדינו. צריכים להבין את זה ולא להסתמך על אחוזי ההצבעה במגזר הערבי. היום ח"כ שטייניץ שהוא אחד החכמים במשכן הכנסת אמר שהסיכוי של הימין לנצח זה אם אנחנו נעבור את אחוז החסימה. במקום לעזור לימין הם פוגעים בו, הבית היהודי מייצגת ציבור ערכי וחשוב שצריך לקבל ייצוג בממשלה"

    לא תמצא שום פוליטיקאי ימני שעשה חצי ממה שעשיתי, אם במערכת המשפט אם היישובים בנגב. השמועה שהופצה על הסדר שארד מהמירוץ תמורת תפקיד, זו הלצה של אמנון אברמוביץ וסמוטריץ' הדהד את הספין הזה. כלקח מהשנה האחרונה למדנו שאי אפשר להישען על מפלגה שאינה ציונית. מה שאמר עמיחי פורת, זה שאי אפשר להישען על מפלגות ערביות

    "מי שמנע את גזירת המעונות היו אני וניר אורבך. גם גזירת הגיוס לא עברה. קידמנו את הממחים, יש הרבה מהציבור החרדי שרוצים את זה, פעלתי להרחיב את קריית יערים למרות ההמלצות נגד. הממשלה עזרה גם לציבור החרדי. מה שהיה בקריית גת מקודם כעת מקודמת תוכנית אחרת גם לציבור החרדי ואושרה השבוע. הציבור החרדי צריך פיתרונות דיור לא פחות מהציבור הכללי בישראל"

    "אין לנו מטה חרדי אבל אנחנו פונים לציבור החרדי המודרני שיכול למצוא אצלנו מקום טוב. יש לנו נשים חרדיות רבות שמצביעות לנו. מעולם לא הייתי נגד ישיבה עם החרדים ואני חושבת שהאפשרות לקואליציה היא רק עם החרדים. פניתי למשפחת המחבל מהפיגוע בארמון הנציב שיש להם שבוע לארוז את החפצים ולעזוב את הארץ. זו החלטה תקדימית. אבל פניתי לשר הבט"פ עמר ברלב לגייס כוחות שיטור לגרש אותם אם לא יתפנו בעצמם"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      באמת חבל שלא התראיינת כאן יותר… שמעתי דברים שלא ידעתי עליהם, ובכלל לשמוע קצת מה יש לצד המושמץ לומר להגנתו.