ח"כ שלמה קרעי: "גנץ זאב בעור כבש, אידאולוג שמאל מסוכן"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ שלמה קרעי: "גנץ זאב בעור כבש, אידאולוג שמאל מסוכן"

    ח"כ שלמה קרעי לאבי רבינא ב'מהדורה המרכזית': "היועמ"שית כותבת שאין הוכחה שהם יכלו להוציא את זה מהכוח אל הפועל. זו פרשנות מעוותת. אין שום דבר כזה בלשון החוק" |"פנינו לשופט ואמרנו לו איך אתה עושה דבר כזה לשיקלי, הוא אמר שזה הנוהג. כל מה שהשופט עמית אמר אלו הררים התלויים בשערה"

    צילום: יונתן סינדל / פלאש 90
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שלמה קרעי לאבי רבינא ב'מהדורה המרכזית': "גם בכנסת הקודמת החלטנו לא להשתתף בוועדות בהן מחליטים לפסול ובסוף בג"צ הופך את הפסיקה. מתברר לאורך השנים שבג"צ פועל כמו גוף פוליטי, צריך לתקן את זה. לא ראיתי את הזעם של המשפחות השכולות, לא רצינו שאי מי מהמשפחות ייפגע מזה. אני חוזר ואומר שההתנהלות של בג'צ לא תקינה. גם ההתבטאויות של איימן עודה ואחמד טיבי בעייתיות".

    "ראינו שהיועמ"שית כותבת שאין הוכחה שהם יכלו להוציא את זה מהכוח אל הפועל. זו פרשנות מעוותת. אין שום דבר כזה בלשון החוק" קרעי הוסיף והתייחס לפסילת ח"כ שיקלי: "פנינו לשופט ואמרנו לו איך אתה עושה דבר כזה – הוא אמר שזה הנוהג. זה נוהג שהוא המציא באותו רגע. כל מה שהשופט עמית אמר אלו הררים התלויים בשערה"

    "הייתי הרגע ליד נתניהו ברמלה. קמפיין ביבי בא היה אחד הפרויקטים הגדולים שהליכוד יורד לציבור בשטח. שמעתי את ההבטחה למנות את שיקלי לשר, אני עדיין מקווה שהעליון יהפוך את ההחלטה" סיפר קרעי.

    לגבי איילת שקד אמר ח"כ קרעי: "אנחנו בין כסא לעשור והיא צריכה לעשות חשבון נפש אחרי מה שהם עשו. הם רצו ולא עברו את אחוז החסימה ופגעו בימין, הם שרפו את קולות עוצמה יהודית, אחר כך הם גנבו את הקולות והקימו את הממשלה הכי שמאלית שהייתה כאן. שתתכבד, תפרוש ותאפשר לנו להקים ממשלת ימין"

    "לפיד הוא כמו שבשבת, נע ברוח. אין לו אידאולוגיה סדורה, הוא יכול לפנות 70-80 אלף מתיישבים מיו"ש. גנץ הוא אידאולוג שמאל קיצוני ומסוכן. זאב בעור של כבש, יש לו רק ממשלת שמאל קיצונית להיות בה – אנחנו צריכים להתפלל חזק בשבוע הבא תכלה שנה וקללותיה"



    0 תגובות