פורר מתנגד לייבוא ירקות מהרצועה: "עד לשחרור בנינו"

    איתי גדסי No Comments on פורר מתנגד לייבוא ירקות מהרצועה: "עד לשחרור בנינו"

    השר עודד פורר משיב לבקשת ליצמן לייבא בטטות מרצועת עזה: "לא אאפשר ייבוא של בטטות מרצועת עזה עד לשחרורם של חיילנו ואזרחינו השבויים"

    צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עמדה ערכית או פופוליזם? עקב מחסור בימים האחרונים של בטטות אשר היו מאוחסנות בקירור לטובת הציבור שומר השמיטה, פנה השר לשעבר יעקב ליצמן אל שר החקלאות ופיתוח הכפר, עודד פורר, על מנת שיאפשר ייבוא בטטות מרצועת עזה.

    השר פורר השיב בשלילה לבקשתו של ליצמן ואמר: "המדיניות אותה אני מתווה מתחילת הקדנציה שלי במשרד החקלאות היא לא לייבא סחורות בכלל, ותוצרת חקלאית בפרט, מרצועת עזה מעבר לייבוא הקיים היום שאושר טרם כניסתי לתפקיד".

    כמו כן, הדגיש פורר במכתבו אל ליצמן: "מדיניות זו עומדת בעינה גם היום ולא תשתנה עד שלא ישוחררו בנינו". השר פורר חשף בתשובתו כי זו לא הפעם הראשונה שהוא מקבל פניות מהסוג הזה שיענו בשלילה במשמרת שלו.

    "לפני כשנה קיבלתי פניה משגריר האיחוד האירופי בישראל לאפשר יבוא של תותים מרצועת עזה. פניה זו נענתה בשלילה ובפגישתנו הבהרתי לאותו שגריר בצורה שאינה משתמעת לשני פנים כי כל עוד חיילנו אורון שאול והדר גולדין, והאזרחים אברו מנגיסטו והיאשם א-סייד לא ישוחררו מהשבי וישובו לישראל לא אאשר יבוא מרצועת עזה".

    השר פורר הדגיש כי במטרה לסייע לציבור שומר השמיטה, הוא הורה למנהלת השירותים להגנת הצומח לבחון חלופות נוספות לייבוא ירקות ופירות שאינן מרצועת עזה.



    0 תגובות