צמרמורת: שלוימי קליינרמן שר ובוכה בגעגוע לאחיו הנעדר

    אבי יעקב No Comments on צמרמורת: שלוימי קליינרמן שר ובוכה בגעגוע לאחיו הנעדר

    בשבוע הבא יחגוג שלמה קליינרמן את בר המצווה שלו, אבל הוריו עסוקים בעיקר בדאגה ובחיפוש בלתי נגמר אחרי אחיו הגדול, מוישי בן ה-17 שנעדר כבר 165 ימים מביתו ואיש אינו יודע מה עלה בגורלו * בקליפ מרגש שהוציאה המשפחה, נראה שלוימי הקטן שר ובוכה בגעגוע לאחיו: ילד! ילד! אייכה בעולם?

    צילום: קופת העיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היעדרותו של מוישי קליינרמן מתחילה לרדת מסדר היום הציבורי. רק כ-90 יום אחרי שנעדר החלה התקשורת להקים קול זעקה שהרעיד את אמות הספים של המשטרה וכוחות הביטחון, אלו החלו לחפש אותו ברצינות, אבל העלו חרס בידם.

    מאז חלפו עוד חודשיים וחצי, והעניין התקשורתי בגורלו של מוישי שוב הולך ושוקע, בזמן שהורים זועקים נואשות בתקווה שקולם יישמע ובסופו של דבר יימצא בנם הנעדר כשהוא בריא ושלם.

    במקביל, בנו הצעיר של מוישי, שלוימי קליינרמן, אמור לחגוג את בר המצוה שלו ביום חמישי הבא, ובגלל ההתעסקות בהיעדרותו של מוישי האירוע כמעט נשכח מלבם של ההורים וגם של שלוימי עצמו.

    לחצו כאן כדי לסייע במימון החיפושים אחר מוישי קליינרמן

    בימים האחרונים החלו אנשים טובים להתעורר ולארגן בר מצווה שמחה במיוחד עבור שלומי. הפעיל אריאל אלחרר שמלכתחילה היה זה שהציף את הפרשה שוב ושוב, החל לארגן תזמורת והפקה שלמה שתתבסס כולה על מתנדבים שיבואו לשמח את שלוימי ואת הוריו המודאגים, בתקווה שעד אז גם מוישי יאותר בריא ושלם ויזכה להשתתף בבר המצוה של אחיו.

    במקביל הנפיקה המשפחה קליפ מרגש ומצמרר, בו נראה שלוימי הצעיר, כשהוא שר בגעגוע ובוכה על היעדרותו של אחיו. את המילים כתב שלוימי עצמו, ובמהלך הקלים הוא זועק "ילד, ילד, אייכה בעולם", ותוהה עד מתי ימשיך אחיו להיעדר ולהשאיר אותו ואת שאר בני המשפחה כשהם מפוחדים ודואגים לאחיו הגדול.

    בתוך כך, נמשכים החיפושים אחר מוישי, הוריו לא אומרים נואש, ופועלים ללא הרף כדי שהחיפושים אחריו יימשכו עד למציאתו בקרוב כשהוא בריא ושלם בעזרת ה'. אמו של מוישי, כך מספרות חברותיה, תוהה בקול אם הנס יקרה בימים הבאים, אולי מוישי יחזור לכבוד בר המצוה של אחיו שלוימי… 

    בראיון לכלי התקשורת שהתקיים באחרונה אמרה גיטי, אמו של מוישי: "אנחנו מבקשים כל יום בתפילה שלא נבוא לידי ניסיון, אבל אם ה' בחר אותי לניסיון המורכב הזה, אני צריכה להיות חייל נאמן", היא מסבירה בטון נחוש ובקומה זקופה כשמעיניה נשקפת דאגה עמוקה, אבל גם אש של תקווה בלתי ניתנת לכיבוי.

    "בעולם הזה אנחנו בצבא של ה'. אם הוא בחר אותי, אני אשתדל להיות החייל הכי נאמן. עכשיו אני בקרב על החיים של הבן שלי, אני אעשה כל, כל מה שצריך ברוחניות ובגשמיות כל מה שצריך עד שנחזיר את מוישי הביתה".

    לחצו כאן כדי לסייע במימון החיפושים אחר מוישי קליינרמן 



    0 תגובות