ראש מועצת עומר: "מנסים להדביק לליברמן תווית של עבריין"

    אסתי פלד 1 Comment on ראש מועצת עומר: "מנסים להדביק לליברמן תווית של עבריין"

    ראש מועצת עומר, סיעת ישראל ביתנו לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "יש מישהו מאחוריו שנותן לו גיבוי לא סתם הוא נזכר ערב בחירות, הוא מבסוט מעצמו ומהתקשורת וזה הכי חשוב. לאורך כל השנים ניסו ליצור לליברמן תדמית כזו, 17 שנה הוא בחקירות ולא יצא כלום"

    פנחס פיני בדש צילום: Hadas Parush/Flash 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Hadas Parush/Flash 90

    ראש מועצת עומר, פיני בדש: "אני כבר 18 שנה בישראל ביתינו בחיים לא שמעתי את השם של כמיסה. בן אדם הזוי, עוד מעט יקים מפלגה וירוץ לכנסת. אין לי שום אינטרס להיות חבר כנסת או שר, הסיפור נשמע הזוי. אמר על רם בן ברק, אמר שהיה בדרך ניצב שמסתבר שמעולם לא בא אליו. ובכלל כשבנאדם נזכר אחרי 20 שנה במקרה של מילה מול מילה, הוא היה שוטר למה הוא לא הלך להתלונן?"

    "יש מישהו מאחוריו שנותן לו גיבוי לא סתם הוא נזכר ערב בחירות, הוא מבסוט מעצמו ומהתקשורת וזה הכי חשוב. לאורך כל השנים ניסו ליצור לליברמן תדמית כזו, 17 שנה הוא בחקירות ולא יצא כלום. אלו שמדברים עליו הם אנשים שיצאו מהרשימה ומיד אחר באים ומעידים נגדו. כשהיינו 15 מנדטים והחלו חקירות הוא אמר לנו שברגע שיורשע במשהו הוא יפרוש"

    "אנחנו מפלגת ימין שנלחמת בכפייה דתית כמו צומת. ליברמן לא נגד דת, משפחתו דתית אבל כנראה נמאס לו לראות שאנחנו נושאים על הגב אנשים שאנחנו משלמים עליהם. אני איש ימין וישבתי בפאנל עם מנסור עבאס, הוא איש הגון שגם מאוים בגלל הדעה שהוא מוביל"

    "אני בעד להוציא את החרדים לשוק העבודה, יש הרבה שיוצאים להייטק. לא הייתי רוצה שכולם יתגייסו אבל שילכו לשירות לאומי או שיתגייסו לשנה-שנה וחצי. ליברמן נתפס אולי בהתבטאות לא טובה"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נו באמת
      גם דרעי אמר בהתחלה שליברמן לא שונא וזה רק לצורך בחירות