איש התקשורת אריה ארליך: "אם ניפרד נעשה בלב קרוע"

    אסתי פלד 1 Comment on איש התקשורת אריה ארליך: "אם ניפרד נעשה בלב קרוע"

    איש התקשורת אריה ארליך: "גדולי ישראל מקבלים את ההחלטות משיקולי דעת תורה אבל יש אווירה שיוצרת מציאות. כשהולכים בתקשורת ועוסקים בחסידות כזו או אחרת, מבזים את גדולי ישראל משתי הצדדים. שהתקשורת תפסיק לנהל את הרבנים" | "המפלגה היחידה שלא עסוקה בקמפיין פוליטי. אני מאשים את הדרג הפוליטי מבריחים את המצביעים, מתוך הסתמכו"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי אריה ארליך לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "גדולי ישראל מקבלים את ההחלטות משיקולי דעת תורה אבל יש אווירה שיוצרת מציאות. כשהולכים בתקשורת ועוסקים בחסידות כזו או אחרת, מבזים את גדולי ישראל משתי הצדדים. שהתקשורת תפסיק לנהל את הרבנים".

    "המפלגה האת היא היחידה שלא עסוקה בקמפיין פוליטי. אני מאשים את הדרג הפוליטי מבריחים את המצביעים, מתוך הסתמכות על כך שברגע האמת יצביעו להם. אותם מחבלים היושבים בכרמים, מחריבים את הבית על יושביו".

    "נניח שגדולי ישראל יחליטו לפרק, צריך לעשות את זה כפופים ובוכים כמי שקפאו שד. מזכיר באיזה דמעות נסגרה ישיבת וולוז'ין. אם חלילה נצטרך להיפרד נעשה את זה בלב קרוע מורתח, לא כמו השמחה, העיזוז והגבורה של אותם צייצנים. אין מקום לאווירה הצוהלת והבזה שאנחנו רואים"



    1 תגובות

    מיין תגובות