נוף הגליל: בית הכנסת שנשרף ישופץ בקרוב

    נדב דוד No Comments on נוף הגליל: בית הכנסת שנשרף ישופץ בקרוב

    ניסים באישון ליל: בית כנסת בהר יונה נשרף כמעט לחלוטין אך באורח נס, ארון הקודש לא ניזוק | נציגי העירייה הובהלו לזירת שריפת בית הכנסת והבטיחו כי המקום ישופץ וישוב לפעילות בקרוב

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נציגי עיריית נוף הגליל הגיעו אמש (ראשון) לעקוב מקרוב אחר פעולות צוותי הכיבוי בשריפה שפרצה בבית הכנסת ברחוב הסייפן בשכונת הר יונה בעיר, שנגרמה ככל הנראה בשל קצר חשמלי. בית הכנסת אמנם נשרף כמעט לחלוטין אך באורח נס, ארון הקודש לא ניזוק.

    מנכ"ל העירייה עדי מלכה אמר כי "למרבה המזל, השריפה פרצה בשעת לילה מאוחרת, בעת שבית הכנסת היה ריק ממתפללים. הנזק לרכוש יתוקן והעירייה תעשה כל מה שצריך על מנת שבית הכנסת יחזור בקרוב לפעילות מלאה", מלכה, יחד עם סגן ראש העיר סמיון ברון, שהגיעו לזירה ביצעו הערכת מצב יחד עם גורמי החירום במטרה להיערך לשיפוץ המבנה. 

    לזירה הוזנקו 2 צוותים מתחנת נוף הגליל בפיקודו של רב רשף רוני פרץ. גורמים בכיבוי אש מסרו כי מיקומה של התחנה ומרכז הכיבוי החדש של מחוז הצפון בלב שכונת הר יונה, הוכיח את יעילותו באירוע –  הצוותים הגיעו במהירות שיא למקום השריפה והשתלטו על האש .

    מדוברות כיבוי אש נמסר כי בסביבות השעה 01:00 לפנות בוקר הצוותים פרצו את דלת הכניסה וחתרו למגע במהירות על מנת למנוע נזק לספרי הקודש. תוך דקות בודדות הצוותים השתלטו על האירוע ומנעו נזק גדול לבית הכנסת. 

    למחרת השריפה הגיעו למקום מ"מ ראש העי ראלכס גדלקין על מנת לאמוד את הנזקים ומסר: "העירייה תדאג לטפל בכל מה שצריך על מנת שבית הכנסת ישוב לפעול בזמן הקרוב".



    0 תגובות